- tis jan 22, 2008 14:17
Nej inte för att jag måste men för att det är mysigt. Skrutt har jag oftast på höften eller på ryggen och han är så duktig på att kramas så då bara måste man ju krama tillbaka

så jag går ju gärna med händerna på skrutt även då han sitter på ryggen. Små snuttorna... ja sitter dem i ringsjal så är det för att jag måste få något gjort och inget fungerar för dem två små sliter och drar i mig. DÅ har jag en på ryggen i långsjal och dne andra på höften bakom armen. I och med att det är för att få något gjort så är det inge armar runt där inte. Brukar sätta mig i soffan och gosa med båda när allt som måste göras är gjort istället. Bär jag dem två små för att ta oss någonstans och använder ringisen så är det ju en på ryggen och så den andre på höften framför armen. Då behöver jag hålla i en lilla snuttan som sitter i ringisen för dem två små tycker det är så kul att busa med varandra. Dem har någon tävlig som verkar gå ut på "hur långt ut vågar du luta dig?" och "hur mycket kan du sparka och ändå sitta kvar?" under dem lekarna fnissar dem hejdlöst då dem tittar på varnadra och så sprattlar dem som galningar för att fnittra igen. Så då håller jag i för att den som sitter på höften inte ska lyckas ta sig ut men jag tror ju inte att det behövs egentligen utan det är mest för min skull.
har Dvärg Silkes, Dvärg Paduaner, Dvärg Cochin, Isbar, Orpington, Blomme, Sebright, Fläskvaktlar, Svensk Gul Anka.
London är fortfarande favorit sjalen och den säljs ALDRIG!!!
Bor på landet med Mannen och de fem barnen och några katter.