Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Luna skrev:I Östersund kan man köpa metervara i Ullfrottés fabriksförsäljning. 50:- metern tror jag de tog sist jag såg det.Ååh skulle du kunna köpa till mig också???
http://www.woolpower.se/en/asp/omoss_1.asp
Nyfiken, vad ska du sy?
Om det inte brådskar kanske jag kan handla när vi åker dit - troligtvis påsk.
CrazyMagpie skrev:Jepp - woolpower här i Östersund brukar sälja ullfrotté på metervara i sin butiksförsäljning (de säljer även fin fina andra sorterings-plagg - har fått en till synes felfri polotröja till mig själv för 150:-I vilka färger har det funnits?)
Utbudet kan dock variera, både vad det gäller färg och tjocklek på tyget, antagligen lite beroende på vad som blivit över från tillverkningen just för stunden.
Tyget, har då jag köpt där, sålts i "tub", alltså rundstickat (det är ju så deras plagg är sydda/stickade också - alltså inga sidsömmar på tröjor ex) och jag misstänker att det kan skilja i bredd på dessa tuber från gång till gång, precis som det är med färg och tjocklek.
Iullfrotté
melon skrev:I vilka färger har det funnits?Antagligen i samma som deras kläder, alltså militärgrön, svart, röd, blå och vitt, men som sagt så vet man aldrig vilken färg som finns just då, eller i vilken tjocklek/bredd heller för den delen! (har själv bara sett svart och grönt)
Mumskickan skrev:Har de någon hemsida som man kan beställa från, eller är det bara på plats?Näe, är rätt säker på att de inte har det. Deras kläder finns ju att köpa lite här och var, men andra sortering och osytt tyg tror jag bara säljs på fabriken, men jag är inte helt säker...
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?