- lör jan 12, 2008 12:53
Välkommen!
/MuuM
belinda skrev:Nope, det är Knitlab själva som drar i det. Jag gick förbi och gick in, och sen dess säger jag åt alla att gå dit på söndagar. Det är supertrevligt, massa goa människor, hon som driver stället är underbar, garnerna är fantastiska...Muuminmamman skrev:wow! det där låter ju jätteintressant, synd att jag inte kan just imorgon. Är det folk härifrån som drar i det eller alltså?belinda skrev:Hmm nu har jag stött på problem tror jag!Coola brallor! Dem ska jag ge mig på en dag.
Jag stickar ett par byxor efter den här beskrivningen
och jag har stickat byxbenen och som jag fattar det ska båda benen upp på en rundstcka, men alltså hur ska det gå till? två runda cirklar kan ju inte rätas ut på en sticka liksom?? någon som är haj på detta
Om du inte har fått till det, kom till Knitlabs stickcafé imorgon söndag 12 januari mellan 12 och 16 så kan jag, Bubbi eller någon annan hjälpa dig att lösa det!
http://www.knitlab.com
/MuuM

Välkommen!
/MuuM
/MuuM
R -07 och M -10.
Surfar ofta via padda eller telefon och kan då vara väldigt kortfattad. Jag är snäll ändå.
R -07 och M -10.
Surfar ofta via padda eller telefon och kan då vara väldigt kortfattad. Jag är snäll ändå.