- mån jan 07, 2008 10:08
Är verkligen Beco så mycket bättre än tex Ergo eller Patapum, eller köps de i första hand för att de är snygga? Måste ju veta om jag behöver en ju! 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Eld77 skrev:Jag skulle tro att det är en smaksak vilken man tycker är bäst och att beco-haussen främst beror på utseendet.Nu förstår jag inte alls vad du pratar om?!Många sjalbarnare blir ju lätt lite - hur ska vi uttrycka det? - hagalna
när det dyker upp något nytt och snyggt på marknaden.
Eld77 skrev:Jag skulle tro att det är en smaksak vilken man tycker är bäst och att beco-haussen främst beror på utseendet.Många sjalbarnare blir ju lätt lite - hur ska vi uttrycka det? - hagalna
Käthe skrev:Ja alltså, det har stått här i en annan tråd att Ergo sökt patent och talat om för Beco att de inte bör tillverka sina selar längre därför att de är för lika ergon, och isåfall så kommer Ergo att stämma Beco, och så vidare, sånt där som de tydligen ofta sysslar med over there. Så därför har Beco bestämt sig för att sluta med sina vanliga selar och istället börja tillverka en som heter Butterfly, som vad jag förstått mer funkar som en påse man stoppar ner barnet i. Men konstigt verkar det hela. Det finns ju så himla många selar som ser ut som ergo eller beco eller som en blandning! Ska Ergo stämma alla? Även den där tjeckiska Beco-lookalike-selen, till exempel?
Har dock kommit på en sak som är bättre på Ergon - fickan. Den är djup och rymlig och bra jämfört med Becons som jag inte har ett dugg nytta av.
Eld77 skrev:Jag skulle tro att det är en smaksak vilken man tycker är bäst och att beco-haussen främst beror på utseendet.Sicket förtalMånga sjalbarnare blir ju lätt lite - hur ska vi uttrycka det? - hagalna
thanisa skrev:Att stämma beco och de amerikanska tillverkarna kan nog gå, men gäller inte patent för varje land? I så fall skulle ergo bli tvingade att söka patent i tjeckien för att kunna stämma den tjeckiska tillverkaren. Sen vet jag inte om de kan säljja i Usa om ergo skulle få sitt patent.Någon som vet vad den tjeckiska selen heter? Någon hemsida som man kan kolla på?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?