Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shasista
I fredags skulle jag iväg och sjunga på ett ställe och lämnade alla tre barnen hemma tillsammans med mormor som skulle vara barnvakt. Innan jag gick frågade hon hur lilla Tila brukar somna.

-I sjalen såklart, svarade jag. Men du kan ta en sele om du behöver, jag hinner inte visa hur man knyter. Det finns både Patapum och Beco att välja på.
- Äsch, ge mig en sjal istället, jag vet väl hur man knyter, sa mormor.

Till min stora förvåning när jag kom hem fann jag min sotter i sjalen hos mormor. Hon hade somnat så gott! Det var första gången mormor bar Tila i sjalen, men hon kom ihåg hur man knöt den, för hon har ju burit storebror i den för två år sedan.... Min underbara mor...:heart:
Användarens profilbild
Av Isanna
:loving:

Underbart!
Användarens profilbild
Av a-k
:vågen: Visst är det härligt?
Här har morfar burit i Ergo flera ggr, det är också :tumsup:
Användarens profilbild
Av Bina
:rock:
Användarens profilbild
Av Droppen
Coolt! :P
Av eamane
Oh :loving:
Av belinda
Oj det var en mormor med koll det minsann! Impad att hon klarade knytningen då hon inte knutit på så länge :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Heja mormor :rock:

Här ser mormor fram emot att bära nya knyttet i sommar :loving:. Blev liksom aldrig av att hon bar sonen när han var pyttig och nu är han för tung :?
Användarens profilbild
Av zandrama
Tufft! Här vägrar alla mor och farföräldrar att bära i sjal, det verkar så osäkert så de bär hellre i armarna. :hmm: :roll:

Min syrra bär dock gärna i sjal. :loving:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Hur mysigt såg inte det ut då :loving:

Mormor tycker att det ser mysigt och bra ut men hon tycker allt att J ska vara på golvet också... Men nån gång har jag fått henne att ta ringsjalen (hon har fibromyalgi så det blir snabbt för tungt för henne att bära J i bara armarna)
Användarens profilbild
Av Ullegulle
:love: :vågen:
Heja sjal-mormor!!
(mitt största ögonblick var när svärmor (!!) sövde dottern i Becon när vi var på besök i Norge i sommras. När vi kom hem från bion så sa hon något i stil med att det var ju hur smidigt som helst med sele.. :loving:)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
ÅÅåååååååh vad mysigt :heart:
Användarens profilbild
Av viola
Vilken go mormor!!! Heja!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?