- tor dec 27, 2007 12:32
600 kr för en provsele Ergo denim i ekologik bomull *kvider*... Snälla köp den nån innan jag måste!!! *håller för ögonen*

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
lakritstrollet skrev:pratade med en säljare idag som sa att denim är den som kommer tillbaka pga av reklamtion så jag kommer inte köpa den som jag var på väg att göra. Kanske därför den är så billig tänkte jag.läser man på sidan så var det ett provex och inte av sån anledning.
lakritstrollet skrev:hon sa att alla denim som tillverkades var så, det är felproduktion på fabriken så det kan väl vara så trots att det är et provex? Det var bara en varning, tyckte det kunde vara bra att känna till.vad exakt är fel? Jag vet att några har sytts fel i fodret så det gått sönder när den använts men långt ifrån alla...
lakritstrollet skrev:dom hon fått tillbaka har gått sönder va det hon sa, fodret nämnde hon också det va nåt med remmar. Frågade inte mer ingående utan nöjde mig med det svaret.då var det - det fel som några råkat ut för här på SB den säljaren pratade om.. men gillar du denim skall du nog våga testa - det är långtifrån alla det gäller.
Cinnamon skrev:Undrar just om det kan vara en hint om vem som köpt dentinaw skrev:Såld, såg jag när jag var in o suktade igen...
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?