Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lakritstrollet
pratade med en säljare idag som sa att denim är den som kommer tillbaka pga av reklamtion så jag kommer inte köpa den som jag var på väg att göra. Kanske därför den är så billig tänkte jag.
Användarens profilbild
Av Bina
lakritstrollet skrev:pratade med en säljare idag som sa att denim är den som kommer tillbaka pga av reklamtion så jag kommer inte köpa den som jag var på väg att göra. Kanske därför den är så billig tänkte jag.
läser man på sidan så var det ett provex och inte av sån anledning.
Av lakritstrollet
hon sa att alla denim som tillverkades var så, det är felproduktion på fabriken så det kan väl vara så trots att det är et provex? Det var bara en varning, tyckte det kunde vara bra att känna till.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Det gick undan :D
Användarens profilbild
Av Bina
lakritstrollet skrev:hon sa att alla denim som tillverkades var så, det är felproduktion på fabriken så det kan väl vara så trots att det är et provex? Det var bara en varning, tyckte det kunde vara bra att känna till.
vad exakt är fel? Jag vet att några har sytts fel i fodret så det gått sönder när den använts men långt ifrån alla...
Användarens profilbild
Av Bina
zero.sara skrev:Det gick undan :D
eller hur :D
Av lakritstrollet
dom hon fått tillbaka har gått sönder va det hon sa, fodret nämnde hon också det va nåt med remmar. Frågade inte mer ingående utan nöjde mig med det svaret.
Användarens profilbild
Av Bina
lakritstrollet skrev:dom hon fått tillbaka har gått sönder va det hon sa, fodret nämnde hon också det va nåt med remmar. Frågade inte mer ingående utan nöjde mig med det svaret.
då var det - det fel som några råkat ut för här på SB den säljaren pratade om.. men gillar du denim skall du nog våga testa - det är långtifrån alla det gäller.
Av lakritstrollet
nä inte när hon säger att hon fått tillbaks fler än 10 stycken på mindre än en månad, det är ju så pass illa att hon beslutat att sluta sälja dom till och med. Kommer köpa en NG ergo ändå som det ser ut nu:=) Hoppas att den som köpte den slipper problem.
Av lakritstrollet
men om den är så pass gammal så är det ju inte den nya som har problem, vad jag förstod så kommer dom ifrån det här året. Det är därför jag vill få tag i en NG men som är ifrån tidigare tillverkning om du förstår. Blev kanske lite krångligt. Men allså en NG ifrån 2006, men jag har ingen stor koll på när dom nya kom. Men det va så hon sa i alla fall.
Användarens profilbild
Av Cinnamon
tinaw skrev:Såld, såg jag när jag var in o suktade igen...
:floet2:
Användarens profilbild
Av Helen
Den försvann snabbt....

Det var inget fel på denna selen utan den har varit provsele i butiken. Jag har inte fler Denim i lager och tänkte inte ta in den igen. De som finns kvar hos Ergo är de som finns kvar av de som är tillverkade. Fler görs inte.

Jag har inte hört talas om några specifika reklamationer på Denim.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Cinnamon skrev:
tinaw skrev:Såld, såg jag när jag var in o suktade igen...
:floet2:
Undrar just om det kan vara en hint om vem som köpt den :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?