- ons dec 19, 2007 19:38
En kollega som snart ska få bebis ska köpa en spjälsäng av oss som vi inte använder. Jag tänkte också höra om de vill ha en skötväska som i princip är oanvänd, men hur ska jag göra med Babybjörnen?
Å ena sidan var den helt ok till Simon tyckte jag då, före min sjaltid.
Å andra´sidan är det ju sjalar som är bäst
jag vill jättegärna sprida dem och såklart visa, eventuellt låna till kompisar.
Vissa nackdelar finns ju också med Babybjörn - men det är ju till stor del en en smaksak, ska jag lägga mig i det?
Och om jag inte vill sälja till sådana jag känner, vem ska jag då sälja till? Är det inte lika taskigt att sälja till främlingar? Eller ska den slängas, är det miljövänligt? Kvaliten är ju hållbar.
Enklaste lösningen kan ju vara om han inte är intresserad...
Å ena sidan var den helt ok till Simon tyckte jag då, före min sjaltid.
Å andra´sidan är det ju sjalar som är bäst

Vissa nackdelar finns ju också med Babybjörn - men det är ju till stor del en en smaksak, ska jag lägga mig i det?
Och om jag inte vill sälja till sådana jag känner, vem ska jag då sälja till? Är det inte lika taskigt att sälja till främlingar? Eller ska den slängas, är det miljövänligt? Kvaliten är ju hållbar.
Enklaste lösningen kan ju vara om han inte är intresserad...

Anna
3 fina barn: Simon, mars -03, David, april -05, Nils, november -07
2 långa trikåsjalar, 1 dubbel trikåbärpåse, 5 vävda långsjalar, 1 ringsjal, 1 bärpåse, 2 bra selar, 1 BB, 1 Bugaboo
3 fina barn: Simon, mars -03, David, april -05, Nils, november -07
2 långa trikåsjalar, 1 dubbel trikåbärpåse, 5 vävda långsjalar, 1 ringsjal, 1 bärpåse, 2 bra selar, 1 BB, 1 Bugaboo