- ons dec 12, 2007 19:32
Delfinen_78 skrev:Äpplebus får åka i linköpingspaketet och hon kan få egna knappar sen. Jag har beställt ett gäng extra eftersom det saknades knappar i den här sändningen. Clare tyckte hon hade lagt i rejält tilltaget med knappar så jag blev osäker. Öppnar nu varenda en av påsarna och kontrollräknar. Hittills så alla påsar som SKA vara 10 är 8 och alla påsar som SKA vara 100 är 95. Förbryllande minst sagt. Och tydligen räknar inte de knapparna utan de väger påsarna.Mumskickan skrev:Skulle vi som sambeställt till Linköping vänta och invänta hur mycket det blev, eller ska vi betala in tio kronor?Vi som skulle samfrakta har väl hittills bara betalt för press, knappar + frakt England-Sverige (i varje fall jag), så vi har hela inrikesfrakten kvar att betala.
Äpplebus kanske också kan få sin skickad i det paketet då, eller det kanske inte funkar?
Du kan förresten få köpa några knappar av mig om du vill äpplebus, för jag beställde en stor påse av alla färger
Jag tog mig tidigare friheten att pm:a zmurfan om att hon kan höra av sig till mig när hon vet vad frakten går på så sätter jag in det och sen kan vi i Linköpingsgänget göra upp det sins emellan när ni hämtar upp dem hos mig. Tyckte att det blev enklast för henne att göra så. Och i varje fall för min del är det ju inga problem om äppelbus press också åker i samma paket. (Du vet ju vart jag bor äppelbus). Det får hon och zmurfan bestämma.
Mina älskade barn:
Linnea 29/9-2003
Oscar 15/3-2005
Rickard 18/1-2010
Linnea 29/9-2003
Oscar 15/3-2005
Rickard 18/1-2010