Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Delfinen_78 skrev:
Mumskickan skrev:Skulle vi som sambeställt till Linköping vänta och invänta hur mycket det blev, eller ska vi betala in tio kronor?

Äpplebus kanske också kan få sin skickad i det paketet då, eller det kanske inte funkar?

Du kan förresten få köpa några knappar av mig om du vill äpplebus, för jag beställde en stor påse av alla färger
Vi som skulle samfrakta har väl hittills bara betalt för press, knappar + frakt England-Sverige (i varje fall jag), så vi har hela inrikesfrakten kvar att betala.
Jag tog mig tidigare friheten att pm:a zmurfan om att hon kan höra av sig till mig när hon vet vad frakten går på så sätter jag in det och sen kan vi i Linköpingsgänget göra upp det sins emellan när ni hämtar upp dem hos mig. Tyckte att det blev enklast för henne att göra så. Och i varje fall för min del är det ju inga problem om äppelbus press också åker i samma paket. (Du vet ju vart jag bor äppelbus). Det får hon och zmurfan bestämma.
Äpplebus får åka i linköpingspaketet och hon kan få egna knappar sen. Jag har beställt ett gäng extra eftersom det saknades knappar i den här sändningen. Clare tyckte hon hade lagt i rejält tilltaget med knappar så jag blev osäker. Öppnar nu varenda en av påsarna och kontrollräknar. Hittills så alla påsar som SKA vara 10 är 8 och alla påsar som SKA vara 100 är 95. Förbryllande minst sagt. Och tydligen räknar inte de knapparna utan de väger påsarna.
Användarens profilbild
Av Fryle
zmurfan skrev: Skulle behöva en tia extra av alla er som redan har fått reda på portot.
Jag har satt in tio kronor på ditt konto, var det rätt?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Fryle skrev:
zmurfan skrev: Skulle behöva en tia extra av alla er som redan har fått reda på portot.
Jag har satt in tio kronor på ditt konto, var det rätt?
Korrekt! Tack!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Igår kväll packade jag paket!
Imorgon tänkte jag se om jag kunde posta dem.

Linköpingsgänget, Marion, stream, knyttet, buscilla, vinterdrake, kosmos och tinaw får dessvärre vänta lite på paketen. Det saknas knappar i de paketen. Men de knapparna bör komma i början på veckan så fort de kommit så skickar jag era paket.

Stream och knyttet: Vi träffs väl antar jag? Hinner vi med en träff innan jul?
Användarens profilbild
Av Panakeia
zmurfan skrev:
Delfinen_78 skrev:
Mumskickan skrev:Skulle vi som sambeställt till Linköping vänta och invänta hur mycket det blev, eller ska vi betala in tio kronor?

Äpplebus kanske också kan få sin skickad i det paketet då, eller det kanske inte funkar?

Du kan förresten få köpa några knappar av mig om du vill äpplebus, för jag beställde en stor påse av alla färger
Vi som skulle samfrakta har väl hittills bara betalt för press, knappar + frakt England-Sverige (i varje fall jag), så vi har hela inrikesfrakten kvar att betala.
Jag tog mig tidigare friheten att pm:a zmurfan om att hon kan höra av sig till mig när hon vet vad frakten går på så sätter jag in det och sen kan vi i Linköpingsgänget göra upp det sins emellan när ni hämtar upp dem hos mig. Tyckte att det blev enklast för henne att göra så. Och i varje fall för min del är det ju inga problem om äppelbus press också åker i samma paket. (Du vet ju vart jag bor äppelbus). Det får hon och zmurfan bestämma.
Äpplebus får åka i linköpingspaketet och hon kan få egna knappar sen. Jag har beställt ett gäng extra eftersom det saknades knappar i den här sändningen. Clare tyckte hon hade lagt i rejält tilltaget med knappar så jag blev osäker. Öppnar nu varenda en av påsarna och kontrollräknar. Hittills så alla påsar som SKA vara 10 är 8 och alla påsar som SKA vara 100 är 95. Förbryllande minst sagt. Och tydligen räknar inte de knapparna utan de väger påsarna.
gud va dåligt av dem! tror inte alls att det är en miss - med tanke på att det är 20 % förlite på de små påsarna men bara 5% på de stora så an det ju inte ha med vägningen att göra... då borde det ju diffa lika mycket på bägge strl
Användarens profilbild
Av April
Om där blir över - så är jag intresserad av att köpa press och knappar :-D

Kram
Användarens profilbild
Av zmurfan
April skrev:Om där blir över - så är jag intresserad av att köpa press och knappar :-D

Kram
Press vet jag att jag inte har nån över.
Men vi kan köra en ny co-op nästa år. (Så avlägset det låter....)
Användarens profilbild
Av zmurfan
marcy skrev:Ska jag betala nåt mer Zmurfan? Vart förvirrad nu.
Du har betalt pressen och knapparna + portot. En extra tia för påsar skulle jag vilja ha. :)
Användarens profilbild
Av funshine
zmurfan skrev: Jag har beställt ett gäng extra eftersom det saknades knappar i den här sändningen.
Betyder det att jag får svarta knappar då?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Nu har det gått iväg 16 paket med pressar.
Resterande går iväg så snart de extra knapparna kommer. Förhoppningsvis i början på veckan så jag hinner få iväg dem innan jul.

Jag håller tummarna för att alla hinner få sina pressar före jul.
Användarens profilbild
Av knutis
:urule: Zmurfan, du är helt fantastisk :vågen: . Vilket jobb du gjort!!
Av Britt
knutis skrev::urule: Zmurfan, du är helt fantastisk :vågen: . Vilket jobb du gjort!!
:iagree: Jag är jätteglad att jag lyckades hänga med på ett hörn, blev inväntad så där på slutet. TACK för att du fixat!
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?