Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
va roligt :-)
Längtar tills grejerna kommer hem, så ska jag sy blöjor och bindor sen..

Tack för att du fixar och donar så bra zmurfan! :vågen:
Användarens profilbild
Av melon
:vågen:

Blir det nåt extra tycker jag det ska gå till dig, zmurfan, som fixat och dolat så mycket med detta! :urule:
Användarens profilbild
Av zmurfan
melon skrev::vågen:

Blir det nåt extra tycker jag det ska gå till dig, zmurfan, som fixat och dolat så mycket med detta! :urule:
Det blir snarast att jag måste maila Clare och få lite mer saker. Just nu ligger jag back i knappar på 4 påsar med beställningar på en knapp-press vardera samt jag har inte alls knappar så det räcker till en beställning på 4 knapp-pressar.

Däremot har jag 2 pressar över utan knappar!?!

Har dock mailat Clare så jag får se vad hon säger.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Det kom några paket
Bild
Är alla de här pressarna beställda?
Bild
Alla knapparna i en låda
Bild
Linnea har hjälp mig sorterat upp knapparna i högar
Bild
Linnea hjälpte mig att sortera knappåsar i högar och sen packa in i kassarna.
Dessa saknar några knappar
Bild
Dessa har alla knappar de ska ha
Bild
Bild
Det här är kvar efter jag stoppat 4 pressar i en påse. (inga knappar där i)
Bild
Av Emmiez
jisses va många knapp-pressar :shock: :vågen: :heart:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Emmiez skrev:jisses va många knapp-pressar :shock: :vågen: :heart:
32 var beställda och jag har 2 extra här hemma. Fick en bonus, eller nåt. :)
Av Emmiez
zmurfan skrev:
Emmiez skrev:jisses va många knapp-pressar :shock: :vågen: :heart:
32 var beställda och jag har 2 extra här hemma. Fick en bonus, eller nåt. :)
:-)
Användarens profilbild
Av äpplebus
Är intresserad av en press om du har någon extra som du kan tänka dig att sälja. :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
äpplebus skrev:Är intresserad av en press om du har någon extra som du kan tänka dig att sälja. :D
Jag ska se hur det ser ut när jag fått iväg allihopa. Men det borde finnas nån kvar så att du kan få köpa en då. Hur det ser ut med knappar till den vet jag dock inte ännu. Skicka mig ett pm så jag inte glömmer bort dig.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Halloj!

Nu har jag varit och köpt vadderade påsar så jag ska kunna posta alla pressarna snart. Har börjat packa lite grann, men ska iväg på luciafirande lite senare. Tänkte se till att försöka hinna få allt klart så jag kanske kan posta det imorgon.

Skulle behöva en tia extra av alla er som redan har fått reda på portot.

Detta gäller INTE Linköpingsborna och INTE Marion. Er tar jag kontakt med när jag vägt era paket.

Det gäller alla andra dock som beställt en eller två pressar. Ni vet väl själva vilka ni är?

Skicka pm om ni inte har kvar mitt kontonummer.
Senast redigerad av zmurfan den ons dec 12, 2007 19:36, redigerad totalt 1 gånger.
Av Mumskickan
Skulle vi som sambeställt till Linköping vänta och invänta hur mycket det blev, eller ska vi betala in tio kronor?

Äpplebus kanske också kan få sin skickad i det paketet då, eller det kanske inte funkar?

Du kan förresten få köpa några knappar av mig om du vill äpplebus, för jag beställde en stor påse av alla färger
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Mumskickan skrev:Skulle vi som sambeställt till Linköping vänta och invänta hur mycket det blev, eller ska vi betala in tio kronor?

Äpplebus kanske också kan få sin skickad i det paketet då, eller det kanske inte funkar?

Du kan förresten få köpa några knappar av mig om du vill äpplebus, för jag beställde en stor påse av alla färger
Vi som skulle samfrakta har väl hittills bara betalt för press, knappar + frakt England-Sverige (i varje fall jag), så vi har hela inrikesfrakten kvar att betala.
Jag tog mig tidigare friheten att pm:a zmurfan om att hon kan höra av sig till mig när hon vet vad frakten går på så sätter jag in det och sen kan vi i Linköpingsgänget göra upp det sins emellan när ni hämtar upp dem hos mig. Tyckte att det blev enklast för henne att göra så. Och i varje fall för min del är det ju inga problem om äppelbus press också åker i samma paket. (Du vet ju vart jag bor äppelbus). Det får hon och zmurfan bestämma.
Användarens profilbild
Av äpplebus
Tack Mumskickan o Delfinen78 för att ni tänker på mig. :D Har nämt till Zmurfan att hon kanske kunde lägga med min press i Linköpingspaketet. Vi får se om hon kan fixa det :wink:

(Mumskickan: Ja, fixar det sig inte med knappar köper jag gärna av dig)
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?