Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Fast nu har jag erbjudit funshine en press som zandrama avbokat.
Så hon blir inte utan ändå.

:)
Användarens profilbild
Av funshine
annelie skrev:
funshine skrev:nej usch vad tråkigt jag ville ju också ha en varför har jag inte tid att surfa längre.
för att du kör bil på ica ;-)
:lol: för viss var det du o nelius som svischade förbi i ögonvrån på min lunch innan jag skulle till skroten, kinnagarn och tillbaks till jobbet o hinna äta maten jag köpte innan rasten tog slut?
Nja delvis rätt visst var det vi men nelius har i tre dygn titulerat oss med mimmi och musse pigg. Och Gud nåde den som säger fel.

Hoppas jag får en press iaf har inte fått tag i sambon ännu men tror inte han har någon invändning mot en sådan liten summa
Användarens profilbild
Av teres
Är också glad över att du fixar zmurfan! Men skall i ärlighetens namn erkänna att jag väntar otåligt, vill börja leka med min nya leksak ju. :D
Användarens profilbild
Av Elinea
Sockertopp skrev:Jag har beställt lite knappar från SnapStore. Vet ju inte när de kommer dock och har ännu inte pressen här heller. Jag beställde 200 knappar tror jag och det gick på $16,50 tror jag. Så jag chansade lite......Håll tummarna för att de passar :)
Jag beställde också från SnapStore och har testat dem idag. Fick det inte att funka alls, knapparna bara lossnar. När jag provade med de som följde med så funkar det så jag antar att det inte är bara för att jag gör fel. Så tyvärr verkar de inte funka. Fast du kan väl säga till om du lyckas bättre Sockertopp. Dessutom tyckte jag verktyget var ganska bökigt när man ska sätta många knappar. Hann bli tillräckligt irriterad när jag skulle sätta knappar på en blöja för att beställa en riktig knappress från SnapStore :D Så inom 6-10 dagar har jag en riktig press och en massa storlek 20 knappar, så då ska det sys en massa blöjor :D
Användarens profilbild
Av aspen
Elin J skrev:
Sockertopp skrev:Jag har beställt lite knappar från SnapStore. Vet ju inte när de kommer dock och har ännu inte pressen här heller. Jag beställde 200 knappar tror jag och det gick på $16,50 tror jag. Så jag chansade lite......Håll tummarna för att de passar :)
Jag beställde också från SnapStore och har testat dem idag. Fick det inte att funka alls, knapparna bara lossnar. När jag provade med de som följde med så funkar det så jag antar att det inte är bara för att jag gör fel. Så tyvärr verkar de inte funka. Fast du kan väl säga till om du lyckas bättre Sockertopp. Dessutom tyckte jag verktyget var ganska bökigt när man ska sätta många knappar. Hann bli tillräckligt irriterad när jag skulle sätta knappar på en blöja för att beställa en riktig knappress från SnapStore :D Så inom 6-10 dagar har jag en riktig press och en massa storlek 20 knappar, så då ska det sys en massa blöjor :D
var den dyr?

vad kul det låter att få en sån :-) (jag nöjer mig med den lilla ändå ;-) )
Användarens profilbild
Av Elinea
annelie skrev:
Elin J skrev:
var den dyr?

hmm ja betydligt dyrare än den lilla :D Blev drygt 1000:- med frakt för själva pressen tror jag, köpte ju lite knappar också.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Nä, tyvärr lyckas inte jag heller. (dessutom har de inte lyckats leverera rätt saker....) Det blir till att börja fixa mitt borrstativ nu......

(Förutom felleveransen så var de förresten rätt sega. Knapparna gick inte iväg förrän 9 dagar efter beställning.)
Användarens profilbild
Av marcy
Fryle skrev:
zmurfan skrev: Så snart snart snart hoppas jag att ni har grejerna hos er.
Ha bara lite till tålamod. De kommer förhoppningsvis att komma före jul iaf.

:)
Utan dig hade jag nog inte haft någon press alls, så för min del är det ok att vänta.
Exakt. Jag är så Tacksam Zmurfan. :) Gulle dig. :heart:
Användarens profilbild
Av Elinea
Tyras å Knuts mamma skrev:
Elin J skrev:
annelie skrev:
Elin J skrev:
var den dyr?

hmm ja betydligt dyrare än den lilla :D Blev drygt 1000:- med frakt för själva pressen tror jag, köpte ju lite knappar också.
Men vad blir det med tull? Tänkte att den säkert blir ungefär lika dyr som ifrån Sverige, så jag har aldrig tagit tag i det. Och nu vill jag ju se hur det fungerar med den här lilla :-) Beställde ju ändå till endel knappar :D
Ingen aning om vad tullen blir, men 25% moms får man ju räkna med, så ca 30-40% dyrare borde det bli med tull och moms, dvs fortfarande billigare än de jag sett i Sverige. Har man riktigt tur så slipper man ju tullen, fast det är nog inte så stor chans med en så stor sak iofs.
Användarens profilbild
Av Elinea
Sockertopp skrev:Nä, tyvärr lyckas inte jag heller. (dessutom har de inte lyckats leverera rätt saker....) Det blir till att börja fixa mitt borrstativ nu......

(Förutom felleveransen så var de förresten rätt sega. Knapparna gick inte iväg förrän 9 dagar efter beställning.)
De var snabba att skicka min beställning. Fick den mindre än en vecka efter att jag beställt. Hoppas de är lika snabba med att skicka knappressen. Vill du sätta i storlek 20 knappar får du väl komma hit och fika och låna min sen när den kommit :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Elin J skrev:
Sockertopp skrev:Nä, tyvärr lyckas inte jag heller. (dessutom har de inte lyckats leverera rätt saker....) Det blir till att börja fixa mitt borrstativ nu......

De var snabba att skicka min beställning. Fick den mindre än en vecka efter att jag beställt. Hoppas de är lika snabba med att skicka knappressen. Vill du sätta i storlek 20 knappar får du väl komma hit och fika och låna min sen när den kommit :D
Och jag kanske kan låna nångång om jag känner att jag behöver? :wink:
Användarens profilbild
Av Elinea
zandrama skrev:
Elin J skrev:

Och jag kanske kan låna nångång om jag känner att jag behöver? :wink:
Självklart :D Jag köpte den mest för att bli poppis bland alla här på sjalbarn :lol: Alla som vill är välkomna på fika och låna knappress så fort den kommit.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Börja boka låna-ut-knapp-press-fika!

Idag kom de hit! Nu ska jag sätta mig och stoppa alla lösa knappar i småpåsar samt kolla att alla får det de ville ha. Och kolla om det blir något över. :) Tyckte Clare sa att hon stoppat med något extra där i.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Åh, jag glömde. Det kommer bilder lite senare.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 21

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?