Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
sillen skrev:Jag har en Didy/Katja, erkänner att den låg i skåpet ett par månader innan jag kände mig mogen att ta itu med den tjocka gardinen - MEN vad jag ångrar att jag inte gjorde det tidigare!

Den känns inte tjock och korvig alls; utan trygg, ombonad, nästan som skräddarsydd för just mig och Pytte!
Alltså ju äldre barn, desto mer uppskattar man stadiga sjalar tycker jag. Jag har gått från Babybundler till Ella roo till Storchenwiege. Känner verkligen att min sprattlige pojke sitter jätte bra i Storchenwiegen.
Det är också så härligt med riktigt mycket tyg till lite större barn, så att man kan stoppa in huvudet ordentligt när de somnat.

Önskar att det låg en Katja i mitt skåp :D
Av alp
har tittat på storkis-sjalarna - någon som vet om tyget ulli är av det tjocka eller tunna storkis-tyget? tror ni alla leo är tunnare (såg att leo rouge ska vara lite tunnare)?
Användarens profilbild
Av Helena
alp skrev:har tittat på storkis-sjalarna - någon som vet om tyget ulli är av det tjocka eller tunna storkis-tyget? tror ni alla leo är tunnare (såg att leo rouge ska vara lite tunnare)?
Hej!
Det är bara den uppfattningen jag fått, att Leo-sjalarna pga sitt speciella vävsätt, gåsöga, är lite tunnare och smidigare än de andra Storchenwiege-sjalarna. Ingrid på Babydesign sa iallafall att det var så, och jag har också tyckt det när jag kännt på dem. Men det är ju ändå ingen supertunn sjal så att säga. Så stor skillnad är det kanske inte.
Användarens profilbild
Av Helena
Katharina skrev:Jag upplever didymosen som lite tjockare än storchenwiege. Det kan kännas väldigt främmande att snurra in sig i en lång didy om man inte är riktigt säker ;-) Det är mycket tyg och kanske inte så lätt att hantera på en gång.

Men du gör helt rätt som provar med lakan först. Om du vill ha en lätt och tunn sjal så rekomenderar jag inte didymosen.
Katharina, varför kör du inte Didyn några gånger i tvättmaskinen, så att den blir lite mjukare?
Användarens profilbild
Av Helena
Katharina skrev:
Helena skrev:
Katharina, varför kör du inte Didyn några gånger i tvättmaskinen, så att den blir lite mjukare?
Jag är lite rädd att den ska krympa så jag inte kan knyta fram :oops:

Men det låter som om jag inte gillar den och så är det inte ;-) Jag älskar didyn men tycker den är lite speciell.
Ok, jag förstår. Jag har ju också läst att just Didyn behöver man inte tvätta innan man använder den. Det ska man ju göra med andra sjalar helst.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?