Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av EliJo
Jag har "ropat in" en MT på tradera idag. Min första. Fin som snus är den. Nu hoppas jag bara att det går fort att få hem den!! Och att jag kan knyta den riktigt..... :? fast det ser ju inte komplicerat ut.
Jag ville bara säja det... Jag är så glad! :D

-----------------------------------------

Tillägg 22/1
Nu har den kommit. Det var riktigt snabbt jobbat. Jag betalade i fredags kväll via nätet, till en annan bank än min (det tar väl lite längre tid för pengarna att "komma fram" då?!), paketet skulle skickas när hon såg att pengarna fanns på kontot. Jag räknade inte med paket förrän i slutet på veckan, så det var en glad överraskning i brevlådan. :D

Den är jättefin, välsydd (enligt mej). Panelen, ca 45 cm bred, är fodrad (kan man säja så om det är mellan tyglagren?)med något som kan vara fliselin eller liknande, midjebanden är sydda med dubbelt tyg, men i axelbanden bara enkelt tyg. Långa band (jag ska nog korta av midjebanden en bit).

Jag ska provbära så snart liten har vaknat. :)
Senast redigerad av EliJo den tis jan 22, 2008 14:20, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Grattis! :D

Och glöm nu inte att lägga in en bild sedan :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
grattis :lol:
Av EliJo
Tyvärr, bild blir nog svårt... min kamera är sönderlekt (*morr på barnen*) o mobilkameran är värdelös. :(
Men det är härligt glada marimekkoblommor på! :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Har du länken till auktionen då så man kan kika där?
Användarens profilbild
Av Nova
Grattis, vad roligt! :D
Användarens profilbild
Av Nova
Fin!
Och billig! :tumup:
Av EliJo
Ja, eller hur fick jag den väl hyfsat billigt (jag är ju novis på området, det är ju alla här på SB som inspirerat till detta köp :) ).
Vi ska gå med den o lysa upp lilla samhället i gråvädret. Man blir ju glad bara av att se den! Och kanske vi kan uppvigla några andra föräldrar att pröva. Dom går här o puttar sina tunga vagnar.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Snygg!
Den kommer du nog trivas med :D
Användarens profilbild
Av millot
EliJo skrev:Jag har "ropat in" en MT på tradera idag. Min första. Fin som snus är den. Nu hoppas jag bara att det går fort att få hem den!! Och att jag kan knyta den riktigt..... :? fast det ser ju inte komplicerat ut.
Jag ville bara säja det... Jag är så glad! :D
Grattis!
Jag tycker det är lätt som en plätt att få till en MT, och då har jag bara testat på andras barn. Det behöver du nog inte oroa dig för :-)
Användarens profilbild
Av Maria22
Du får gärna berätta vad du tycker om den sen när du får den. Har sett att hon har fler Mei Tai ute på tradera i fina mönster till bra pris!
Av EliJo
Maria22 skrev:Du får gärna berätta vad du tycker om den sen när du får den. Har sett att hon har fler Mei Tai ute på tradera i fina mönster till bra pris!
Det ska jag absolut göra :) ! Den kommer nog i mitten/slutet på veckan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?