- fre jan 18, 2008 14:34
Jag har "ropat in" en MT på tradera idag. Min första. Fin som snus är den. Nu hoppas jag bara att det går fort att få hem den!! Och att jag kan knyta den riktigt.....
fast det ser ju inte komplicerat ut.
Jag ville bara säja det... Jag är så glad!
-----------------------------------------
Tillägg 22/1
Nu har den kommit. Det var riktigt snabbt jobbat. Jag betalade i fredags kväll via nätet, till en annan bank än min (det tar väl lite längre tid för pengarna att "komma fram" då?!), paketet skulle skickas när hon såg att pengarna fanns på kontot. Jag räknade inte med paket förrän i slutet på veckan, så det var en glad överraskning i brevlådan.
Den är jättefin, välsydd (enligt mej). Panelen, ca 45 cm bred, är fodrad (kan man säja så om det är mellan tyglagren?)med något som kan vara fliselin eller liknande, midjebanden är sydda med dubbelt tyg, men i axelbanden bara enkelt tyg. Långa band (jag ska nog korta av midjebanden en bit).
Jag ska provbära så snart liten har vaknat.

Jag ville bara säja det... Jag är så glad!

-----------------------------------------
Tillägg 22/1
Nu har den kommit. Det var riktigt snabbt jobbat. Jag betalade i fredags kväll via nätet, till en annan bank än min (det tar väl lite längre tid för pengarna att "komma fram" då?!), paketet skulle skickas när hon såg att pengarna fanns på kontot. Jag räknade inte med paket förrän i slutet på veckan, så det var en glad överraskning i brevlådan.

Den är jättefin, välsydd (enligt mej). Panelen, ca 45 cm bred, är fodrad (kan man säja så om det är mellan tyglagren?)med något som kan vara fliselin eller liknande, midjebanden är sydda med dubbelt tyg, men i axelbanden bara enkelt tyg. Långa band (jag ska nog korta av midjebanden en bit).
Jag ska provbära så snart liten har vaknat.

Senast redigerad av EliJo den tis jan 22, 2008 14:20, redigerad totalt 2 gång.
EliJo
mamma till L. dec -99, A. aug -03, M. okt -06, L. 23 juli -10
mamma till L. dec -99, A. aug -03, M. okt -06, L. 23 juli -10