- fre jul 20, 2007 23:47
Svante är lite drygt en månad och jag har burit honom sen dag ett. Han vill inte ligga själv och han avskyr vagnen. Nu bär jag honom säkert 10 timmar om dagen, måste även upp vissa nätter.
Jag bär i omslutet kryss och jag gör precis som beskrivningarna sagt. Huvudet ska vara i pusshöjd och tyget ska vara utspritt över axlarna etc... Försöker också tänka på kroppshållningen.
men igår och idag har jag börjat känna att jag får ont i ryggen... i svanken ungefär, ner mot ländryggen (tror jag det heter?)
Det är jobbigt, för jag MÅSTE verkligen bära!
Alternativet är att han skriker. Hur ska jag göra!? Finns det nån annan knytning som belastar andra muskler?
Jag bär i omslutet kryss och jag gör precis som beskrivningarna sagt. Huvudet ska vara i pusshöjd och tyget ska vara utspritt över axlarna etc... Försöker också tänka på kroppshållningen.
men igår och idag har jag börjat känna att jag får ont i ryggen... i svanken ungefär, ner mot ländryggen (tror jag det heter?)
Det är jobbigt, för jag MÅSTE verkligen bära!

Fia 051022 å Svante 070617 | Är ägare av: Ergo, 2 st Rebozo, easycare regnbåge och ringsjal | Besök bloggen hörru