- ons apr 11, 2007 09:29
Det här inlägget blir lite fortsättning på det om hur många sjalar ni har.
Har nämligen suttit o funderat över det. måste även försvara för mig själv (o maken) att det kommer en ny sjal i brevlådan idag, som jag egentligen inte har råd med
och att jag mummlar något om att sy en till MT.
Jag har en Brun Moby Wrap, vår första sjal, älskad från första dagen.
En hemmasydd Mei Tai, som lilla J verkligen verkar tycka om.
Också kommer det en Bali baby breeze idag då...
Så när använder ni vilka sjalar?
Moby wrapen - gossjal om jag vet jag ska bära länge?
MT - "snabbsjal", ha vid korta ärenden när jag vill ha i sjal o ointe vill knyta på mig moby wrapen hemma? för att söva o kunna lägga ner i sängen sen utan att han vaknar (vilket han gör när han kommer upp från moby wrapen...)
baby breezen - sommarsjal, när moby wrapen är för varm (9-åringen kallade just i morse mobyn för "den svettiga" när jag frågade lilla J vilken sjal vi skulle välja...
)
Har nämligen suttit o funderat över det. måste även försvara för mig själv (o maken) att det kommer en ny sjal i brevlådan idag, som jag egentligen inte har råd med

Jag har en Brun Moby Wrap, vår första sjal, älskad från första dagen.
En hemmasydd Mei Tai, som lilla J verkligen verkar tycka om.
Också kommer det en Bali baby breeze idag då...
Så när använder ni vilka sjalar?
Moby wrapen - gossjal om jag vet jag ska bära länge?
MT - "snabbsjal", ha vid korta ärenden när jag vill ha i sjal o ointe vill knyta på mig moby wrapen hemma? för att söva o kunna lägga ner i sängen sen utan att han vaknar (vilket han gör när han kommer upp från moby wrapen...)
baby breezen - sommarsjal, när moby wrapen är för varm (9-åringen kallade just i morse mobyn för "den svettiga" när jag frågade lilla J vilken sjal vi skulle välja...