Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
1
100%
4
Inga röster
0%
5
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av April
Bild

Vad tycker ni om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Jag har två såna här selar, men gamla i manchester, har fått den ena och hittat den andra på myrorna. Men mina heter Snuggli, fast när jag kollar dagens snuggliselar finns absolut ingen likhet. Dom är exakt som dagens weego bortsett från tygslaget alltså.

Ur bebissynvinkel ger jag den en femma, bebisen sitter "rätt" och får bra stöd genom att man först sätter fast rumpan i en slags "trosa" och sen drar runt en slags säck med huvudstöd runt hela paketet. Den skyddar också bra mot väder och vind.

Att bära på magen med den tycker jag inget vidare om, får ont i axlarna ganska snabbt, och efter en stund även i ryggen. Men den funkar en stund om man typ bara ska in i mataffären. Att ha den på ryggen däremot är helt okej! Axelbanden är ordentligt stoppade och man kan ha dom i kors om man vill.

Selarna tycks hålla för i princip hur många barn som helst! Enda skavanken jag hittat är att en tryckknapp lossnat från den ena, lätt att åtgärda.

Nypriset är ju ganska högt men kolla efter gamla snugglisar på begagnataffärer går ju lika bra! De i manchester är riktigt snygga tycker jag. (har en ljusblå och en mörkblå)
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Hur brett är det där barnet sitter? Ser ganska smalt ut på de bilder jag sett. Finns ju även i tvillingvariant - någon som provat?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?