Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har provat elastisk sjal tidigare och då knytit sjalen innan jag satte i bebisen. I dag gjorde jag likadant med en vävd långsjal och det funkade bra. Men sen såg jag här på sjalbarn att man ska knyta en vävd sjal medan man håller i bebisen...Måste man göra så??

Kram Titti
Användarens profilbild
Av Lumlum
Man knyter precis så som man tycker känns bäst! Det går precis lika bra med båda sätten. :D
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jag knöt gärna först, precis samma knytning som man brukar göra med trikåsjalen. Så smidigt på vintern att kunna knyta hemma i värmen, och sen bara sätta i Emil när vi kom fram dit vi skulle (bor på landet, så det vara ofta en liten biltur först). Inget slabb med sjaländar på smutsiga parkeringsplatser :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
Jag tror ju att det är en vanesak vilket man tycker är smidigast. Jag knyter den ena sjalen först och så sätter jag upp A eller O i ergon/sjalen på ryggen sen så åker den som inte sitter på ryggen ner i den färdig knutna sjalen på magen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?