Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har provat elastisk sjal tidigare och då knytit sjalen innan jag satte i bebisen. I dag gjorde jag likadant med en vävd långsjal och det funkade bra. Men sen såg jag här på sjalbarn att man ska knyta en vävd sjal medan man håller i bebisen...Måste man göra så??

Kram Titti
Användarens profilbild
Av Lumlum
Man knyter precis så som man tycker känns bäst! Det går precis lika bra med båda sätten. :D
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jag knöt gärna först, precis samma knytning som man brukar göra med trikåsjalen. Så smidigt på vintern att kunna knyta hemma i värmen, och sen bara sätta i Emil när vi kom fram dit vi skulle (bor på landet, så det vara ofta en liten biltur först). Inget slabb med sjaländar på smutsiga parkeringsplatser :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
Jag tror ju att det är en vanesak vilket man tycker är smidigast. Jag knyter den ena sjalen först och så sätter jag upp A eller O i ergon/sjalen på ryggen sen så åker den som inte sitter på ryggen ner i den färdig knutna sjalen på magen.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?