- fre mar 02, 2007 20:51
Jag satte ju upp en infolapp på jobbet (affär) om sjalbarn samt att jag skrev mitt namn om de ville undra nåt. Nu har en tjej med en 2-månaders ringt och undrat lite om ringsjal, men hon tycker det är dyrt så hon ska få prova min innan hon bestämmer sig.
Hon har en bb så jag ska försöka vara snäll mot den;-) och peppa på sjal när hon blir för tung för bb (förutom ringisen som hon vill ha för snabba stunder)
Finns det nån "billig" ringsjal? Hon undrade och jag har aldrig gillat snedbelastningen så jag är inte så haj på dem
Vad ska jag berätta? Menar om det är nåt speciellt jag ska tänka på bara. Hon ska komma hem till mig så hon kan ju testa allt från ringis, bärpåse, långsjal till meitai
En på jobbet gratulerade mig för att jag frälst en sjalare
men det återstår hehe
Jag gick verkligen och småfnissade för att jag tyckte det var så kul.
Hon har en bb så jag ska försöka vara snäll mot den;-) och peppa på sjal när hon blir för tung för bb (förutom ringisen som hon vill ha för snabba stunder)
Finns det nån "billig" ringsjal? Hon undrade och jag har aldrig gillat snedbelastningen så jag är inte så haj på dem

Vad ska jag berätta? Menar om det är nåt speciellt jag ska tänka på bara. Hon ska komma hem till mig så hon kan ju testa allt från ringis, bärpåse, långsjal till meitai

En på jobbet gratulerade mig för att jag frälst en sjalare

Jag gick verkligen och småfnissade för att jag tyckte det var så kul.
Senast redigerad av aspen den tor mar 08, 2007 15:17, redigerad totalt 1 gånger.
Stor 03, Liten 05
tränar på engelska. kom in o läs och kommentera
www.englishforchange.wordpress.com
tränar på engelska. kom in o läs och kommentera

www.englishforchange.wordpress.com