- ons dec 20, 2006 07:54
Ja nog för att jag har bråttom med alla julklappsprojekt för jul, så vill jag inte ha hjälp av min symaskin...
Eller jo, måste ju använda den då, men den syr själv!! Började i går kväll, när jag höll på med applikationer. När jag skulle stanna upp och vända tyget, så fortsatte maskinen att sy i långsam takt!
Och sen så funkade inte pedalen när jag skulle sy fortare. Enda sättet att få i gång den på när jag har stängt av strömmen och satt på igen är att dra ut sladden til fotpedalen och sen sätta i den igen, då börjar den. Och då kan jag även öka farten... Men sen måste jag dra ut sladden för att stanna. Huff, detta var verkligen fel tidpunkt, har flera julpresenter som måste vara klara i morgon bitti.
Någon som vet vad det kan vara för fel?
:
Jag måste oavsett åka ner på symaskinbutiken på en gång när hon öppnar, och hoppas att hon kan fiksa det på plats!
Kul, med 2 förkylda ungar och ingen parkeringsplats att uppdriva om jag har tur!

Någon som vet vad det kan vara för fel?

Jag måste oavsett åka ner på symaskinbutiken på en gång när hon öppnar, och hoppas att hon kan fiksa det på plats!
Kul, med 2 förkylda ungar och ingen parkeringsplats att uppdriva om jag har tur!

Svorskande mamma till Erik och Max