Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lenaj
Ja nog för att jag har bråttom med alla julklappsprojekt för jul, så vill jag inte ha hjälp av min symaskin... :? Eller jo, måste ju använda den då, men den syr själv!! Började i går kväll, när jag höll på med applikationer. När jag skulle stanna upp och vända tyget, så fortsatte maskinen att sy i långsam takt! :shock: Och sen så funkade inte pedalen när jag skulle sy fortare. Enda sättet att få i gång den på när jag har stängt av strömmen och satt på igen är att dra ut sladden til fotpedalen och sen sätta i den igen, då börjar den. Och då kan jag även öka farten... Men sen måste jag dra ut sladden för att stanna. Huff, detta var verkligen fel tidpunkt, har flera julpresenter som måste vara klara i morgon bitti.

Någon som vet vad det kan vara för fel? :?:
Jag måste oavsett åka ner på symaskinbutiken på en gång när hon öppnar, och hoppas att hon kan fiksa det på plats!
Kul, med 2 förkylda ungar och ingen parkeringsplats att uppdriva om jag har tur! :roll:
Användarens profilbild
Av annemi
Ojojoj då

Det är nog dags för service.... :wink:
Användarens profilbild
Av florin
Oj, fy vad jag lider med dig!!!!!! Hoppas det är enkelt ett fixa så du hinner klart med dina julklappar :D

Har ingen aning om vad som kan vara fel, vet bar att en kompis symaskin gör precis så där... Hennes maskin är en äldre huskvarna och rådet hon fått i symaskinsbutikerna är att försöka hitta en ny (begagnad)pedal...
Användarens profilbild
Av tinaw
Nåt fel på pedalen. I bästa fall behöver den bara smörjas upp. Hoppas det löser sig!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?