- sön aug 05, 2012 22:05
Jag har en ringsjal som jag sytt själv som jag är nöjd med. Jag har också en Manduca som jag också gillar. I varje fall tänker jag att jag borde ha en trikåsjal från början nästa gång. Jag kommer få barn i februari. Min spontana tanke är att försöka ropa in något på tradera när det närmar sig. Kollar lite på Mysak och Harpaskogen, men är de bra lätta att knyta för en nybörjare? (jag är nybörjare
trots att jag hängt här länge jag fick började bära dottern ganska sent när hon var runt 1 år) Jag har kass ekonomi också så det får inte vara för dyrt
Sen tänker jag ibland att jag borde satsa på något som går att bära längre i en bara de första månaderna som MamaEco till exempel. Dottern var en liten bebis så om det blir lika denna gång så kan det nog funka länge viktmässigt med trikåsjal.
Vad tror ni? Idéer tankar?

Sen tänker jag ibland att jag borde satsa på något som går att bära längre i en bara de första månaderna som MamaEco till exempel. Dottern var en liten bebis så om det blir lika denna gång så kan det nog funka länge viktmässigt med trikåsjal.
Vad tror ni? Idéer tankar?