Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag är grymt sugen på att skaffa en Zara, mest för att ha en sjal som är kortare än 5,4 m till ryggknyt :wink: Känns som det kan vara lättare att få till det bra med en sjal som inte är jättelång. Har haft lillkillen på ryggen två gånger nu, båda gångerna i vanlig ryggsäck, men det känns som att det kan vara idé att försöka lära sig få till omsluten ryggsäck när han blir lite större (han är 4 månader i nuläget). Har läst runt dels här och dels på olika webbutiker och det känns ju som att sjallängd och klädstorlek hör ihop.

Tänkte höra efter med er som använder sjalar mycket :) Vilken längd skulle ni rekommendera till någon som är 1.62 m lång och som har storlek 38/40?
I nuläget funderar jag väl på en 4.6-4.7 m sjal, men är osäker på hur det fungerar med Zarans avsmalnande ändar. Hur mycket påverkar de?

Tips sökes!

Sen har man ju alltid det trevliga problemet att välja EN sjal, de är ju så snygga! :siishah:
Jag köpte nyligen en Zara, en 4,7m. Jag är 1,75m lång och har samma klädstorlek som du. Jag kan precis knyta omslutet på magen och ha knuten fram. Omslutet på rygg har jag inte provat med denna sjal, men med andra och då har 4,7m varit lagom.
Av sjaltokan
Jag tror en 4,2 m räcker till dig, så länge du inte vill avsluta ryggknytningen tibetanskt (dra sjaländarna upp runt sjalen i armhålorna och avsluta genom att korsa dem på bröstet), eller knyta vrikkesikker.

Zaran upplevs som längre eftersom den har avsmalnande ändar, de finns ingen i Jönköping som äger en ellevill-sjal som du kan få provknyta?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?