Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tesoj
Har köpt lite mera velour och sytt kläder till en kusin till barnen som hon ska få i 3-års present.
Bild
Har även sytt lite nya kläder till sonen:
Bild
Användarens profilbild
Av Jemmah
Åh, vad fint, och av det där fina tyget :love: Jag såg det på Ohlsons igår och blev som vanligt lite sur över att jag inte kan sy kläder :lol:
Användarens profilbild
Av Fryle
Fina saker! Och vilka läckra färger!
Användarens profilbild
Av Annika E
Så fina!! :love: :love: Färgerna var ljuvliga och jag som dessutom är svag för stjärnor! :heart:
Användarens profilbild
Av carro83
Underbart fint! :love:
Användarens profilbild
Av glis
Jättefina! Min kis älskar sina brallor av stjärnvelour (han har ett par röd-orange och ett par grå-svarta) så jag misstänker att det är skönt också, inte bara snyggt.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jättefina! Den där randiga velouren är verkligen underbar :love: Har du köpt den på Ohlssons? I stan?

Och jag kan ju tipsa om att det fortfarande är 20% på all velour i Ohlssons webshop :tumup:
Användarens profilbild
Av tesoj
Knyttet & K skrev:Jättefina! Den där randiga velouren är verkligen underbar :love: Har du köpt den på Ohlssons? I stan?

Och jag kan ju tipsa om att det fortfarande är 20% på all velour i Ohlssons webshop :tumup:
Ja jag har köpt den på Ohlssons. Helt underbart tyg och fina färger. Får se om det inte blir mera tyg senare.
Användarens profilbild
Av Annika E
Åh, där hittade man ju massor av fint! Jag ville ha typ allt och kom upp i 1900:-.... Kunde inte välja bort nåt, så då blev det inget alls istället... :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
tesoj skrev:
Knyttet & K skrev:Jättefina! Den där randiga velouren är verkligen underbar :love: Har du köpt den på Ohlssons? I stan?

Ja jag har köpt den på Ohlssons. Helt underbart tyg och fina färger. Får se om det inte blir mera tyg senare.
Har de den i stan? Den randiga hann ta slut innan vi fick vår omgång. Den är så himla fin.
Användarens profilbild
Av solängel
Knyttet & K skrev:
tesoj skrev:

Har de den i stan? Den randiga hann ta slut innan vi fick vår omgång. Den är så himla fin.
Den randiga fanns i stan i torsdags iaf. Jag köpte lite hallonrött-knallrosa :loving:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Knyttet & K skrev:
tesoj skrev:

Men :hmm: Jag var så säker på att jag såg tygerna på "din" affär i torsdags.
Jag köpte lila med lila stjärnor och orange med rosa blommor för att sy kuddar till barnen.

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?