Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tesoj
Har köpt lite mera velour och sytt kläder till en kusin till barnen som hon ska få i 3-års present.
Bild
Har även sytt lite nya kläder till sonen:
Bild
Användarens profilbild
Av Jemmah
Åh, vad fint, och av det där fina tyget :love: Jag såg det på Ohlsons igår och blev som vanligt lite sur över att jag inte kan sy kläder :lol:
Användarens profilbild
Av Fryle
Fina saker! Och vilka läckra färger!
Användarens profilbild
Av Annika E
Så fina!! :love: :love: Färgerna var ljuvliga och jag som dessutom är svag för stjärnor! :heart:
Användarens profilbild
Av carro83
Underbart fint! :love:
Användarens profilbild
Av glis
Jättefina! Min kis älskar sina brallor av stjärnvelour (han har ett par röd-orange och ett par grå-svarta) så jag misstänker att det är skönt också, inte bara snyggt.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jättefina! Den där randiga velouren är verkligen underbar :love: Har du köpt den på Ohlssons? I stan?

Och jag kan ju tipsa om att det fortfarande är 20% på all velour i Ohlssons webshop :tumup:
Användarens profilbild
Av tesoj
Knyttet & K skrev:Jättefina! Den där randiga velouren är verkligen underbar :love: Har du köpt den på Ohlssons? I stan?

Och jag kan ju tipsa om att det fortfarande är 20% på all velour i Ohlssons webshop :tumup:
Ja jag har köpt den på Ohlssons. Helt underbart tyg och fina färger. Får se om det inte blir mera tyg senare.
Användarens profilbild
Av Annika E
Åh, där hittade man ju massor av fint! Jag ville ha typ allt och kom upp i 1900:-.... Kunde inte välja bort nåt, så då blev det inget alls istället... :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
tesoj skrev:
Knyttet & K skrev:Jättefina! Den där randiga velouren är verkligen underbar :love: Har du köpt den på Ohlssons? I stan?

Ja jag har köpt den på Ohlssons. Helt underbart tyg och fina färger. Får se om det inte blir mera tyg senare.
Har de den i stan? Den randiga hann ta slut innan vi fick vår omgång. Den är så himla fin.
Användarens profilbild
Av solängel
Knyttet & K skrev:
tesoj skrev:

Har de den i stan? Den randiga hann ta slut innan vi fick vår omgång. Den är så himla fin.
Den randiga fanns i stan i torsdags iaf. Jag köpte lite hallonrött-knallrosa :loving:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Knyttet & K skrev:
tesoj skrev:

Men :hmm: Jag var så säker på att jag såg tygerna på "din" affär i torsdags.
Jag köpte lila med lila stjärnor och orange med rosa blommor för att sy kuddar till barnen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?