Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Blixa skrev:Kul men lite synd att det måste vara mor och barn just. Jag har blivit lite trött på sådana slentrian-uttryck. Men det var en fin mei tai!Just sytidskrifter och tygkataloger är lite extra bra på att glömma jämställdhet och genustänk har jag märkt...
Elin skrev:och varför knyter de så LÖST!!!!?????Tänkte också på det. Ser ut att vara ganska löst och sen sitter ju barnet väldigt långt ner för vad som i varje fall är bekvämt för min del. Trodde dock först att det var en sele som de hade med och inte en mei tai. Roligt dock att de visar upp något.
det ser ju inte så bekvämt ut direkt
thanisa skrev:Ändrade i rubriken....Elin skrev:och varför knyter de så LÖST!!!!?????Tänkte också på det. Ser ut att vara ganska löst och sen sitter ju barnet väldigt långt ner för vad som i varje fall är bekvämt för min del. Trodde dock först att det var en sele som de hade med och inte en mei tai. Roligt dock att de visar upp något.
det ser ju inte så bekvämt ut direkt
Cinnamon skrev:Tänkte också på det sen, jag tänkte mest på att de skrev om närhet, men det gäller ju såklart förälder-barn![]()
Blixa skrev:Kul men lite synd att det måste vara mor och barn just. Jag har blivit lite trött på sådana slentrian-uttryck. Men det var en fin mei tai!Just sytidskrifter och tygkataloger är lite extra bra på att glömma jämställdhet och genustänk har jag märkt...
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?