Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

:vågen:
Blixa skrev:Kul men lite synd att det måste vara mor och barn just. Jag har blivit lite trött på sådana slentrian-uttryck. Men det var en fin mei tai!
Just sytidskrifter och tygkataloger är lite extra bra på att glömma jämställdhet och genustänk har jag märkt...
Elin skrev:och varför knyter de så LÖST!!!!?????

det ser ju inte så bekvämt ut direkt
Tänkte också på det. Ser ut att vara ganska löst och sen sitter ju barnet väldigt långt ner för vad som i varje fall är bekvämt för min del. Trodde dock först att det var en sele som de hade med och inte en mei tai. Roligt dock att de visar upp något.
thanisa skrev:
Elin skrev:och varför knyter de så LÖST!!!!?????

det ser ju inte så bekvämt ut direkt
Tänkte också på det. Ser ut att vara ganska löst och sen sitter ju barnet väldigt långt ner för vad som i varje fall är bekvämt för min del. Trodde dock först att det var en sele som de hade med och inte en mei tai. Roligt dock att de visar upp något.
Ändrade i rubriken.... ;-) :tumup:
Cinnamon skrev::vågen:
Blixa skrev:Kul men lite synd att det måste vara mor och barn just. Jag har blivit lite trött på sådana slentrian-uttryck. Men det var en fin mei tai!
Just sytidskrifter och tygkataloger är lite extra bra på att glömma jämställdhet och genustänk har jag märkt...
Tänkte också på det sen, jag tänkte mest på att de skrev om närhet, men det gäller ju såklart förälder-barn

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?