Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinkerbell
Vilken typ av röd är Hoppediz Paris? Jag tycker det kan vara svårt att se på de små "färgproverna", och ser man på bilder så kan det skilja sig även där. :roll:
Är den röd, eller drar den mer åt vinröd kanske?
Hoppizarna skiljer sig ju åt ganska mycket i tjocklek. Ni som klämt på en paris, hur var den? *gooosig hoppas jag* :lol:
Användarens profilbild
Av Tiz
Är inte det här en Paris? (Jag snodde bilden från Babydesign.) Bild
Användarens profilbild
Av Tiz
Äsch, nu såg jag ju att du sett bilder på den :roll: Jaja, det var en fin bild iallafall. Har inte sett nån live men jag tycker attd et ser ut som att ni skulle passa i den?
Användarens profilbild
Av tinkerbell
Tiz skrev:Har inte sett nån live men jag tycker attd et ser ut som att ni skulle passa i den?
Tack! :D Ja, jag har insett att jag har en staaark dragning åt röda sjalar! :lol: :twisted:

På den där bilden ser den SÅ fin ut. Röd åt det mer klarröd hållet som jag hoppas den ska vara.
Användarens profilbild
Av Tiz
Mmmm, mörkröd verkar den vara.
Användarens profilbild
Av Elin G
tinkerbell skrev:Vilken typ av röd är Hoppediz Paris? Jag tycker det kan vara svårt att se på de små "färgproverna", och ser man på bilder så kan det skilja sig även där. :roll:
Är den röd, eller drar den mer åt vinröd kanske?
Hoppizarna skiljer sig ju åt ganska mycket i tjocklek. Ni som klämt på en paris, hur var den? *gooosig hoppas jag* :lol:
Jag tycker den är röd åt det klarröda hållet, definitivt inte vinröd. Min var ganska tjock, men det beror nog på att den inte var särskilt välanvänd. Efter en tids användning hade den säkert blivit mjuk och skön, men jag använde den så lite, så jag sålde den vidare till en här på sjalbarn (som sen i sin tur sålde den vidare... undrar var den bor nu? :lol: ).
Användarens profilbild
Av diddeldi
jo förresten, angående tjocklek så tycker jag att den är ganska tunn, inte tjockare än vanligt i alla fall. min är lite sträv fortfarande, jag har inte hunnit gosa in den ordentligt än (svårt att få tid för alla sjalarna :roll: :oops: ) :wink:
Användarens profilbild
Av tinkerbell
Marlin skrev:
Tiz skrev:Är inte det här en Paris? (Jag snodde bilden från Babydesign.) Bild
Åh, det där är jag och tossan! :D Vi hade en Paris fram till i höstas, och den är verkligen jättefin! Varmt röd är den. Inte så skrikig. Jättetjusig...
Det är en jättemysig bild på er! :-)

Tack allihop för era svar! Vi får se, kanske blir det en paris. Fast jag borde nog nöja mig med mina 2 hoppizar! :oops: :roll: Men det finns ju så många fina färger som väcker sjal-ha-begäret! :lol:
Användarens profilbild
Av Ezereht
Jag har också en Paris. Färgen är jättefin, verkligen helt perfekt röd. Den är inte klarröd, utan lite mer dov i tonen. Djupt röd, men inte vinröd.

Kvalitén är väl..tja Hoppediz antar jag. Den känns lite tjock och sträv. Det blev bättre när jag manglade den hos en kompis, men sen var jag tvungen tvätta igen och då var den likadan sen. Orkar inte hålla på och mangla. Det är ju en stadig sjal, den avlastar bra, den lär hålla länge. Men inte lika mjuk och smidig som Storchenwiegen jag hade förut, ganska långt ifrån. Knuten blir större också och är lite svårare att dra ihop. Men å andra sidan kan jag i princip skippa att knyta en knut, och bara korsa ändarna och dra dem framåt och låsa dem genom att pilla dem under midjetyget. Det kan ju glida (fast det har inte gjort det hittils), men då känner man ju det. Att den är lite tjock "kan" ju kanske vara en fördel när man knyter på ryggen, för den lägger sig lätt slätt över barnets rygg och glider inte upp så lätt över rumpan som en glattare sjal lätt gör.
Så jag säger, det är en helt okej sjal, och man får ju lite vad man betalar för.

Infogar temporärt en bild på sjalen. Har lagt min PoP tröja, en röd socka och ett par vinröda byxor på sjalen så man kan jämföra färger lite. Min kamera fotar väldigt pixligt (hög ISO) inomhus :/
Bild
Användarens profilbild
Av tinkerbell
Ezereht skrev:Jag har också en Paris. Färgen är jättefin, verkligen helt perfekt röd. Den är inte klarröd, utan lite mer dov i tonen. Djupt röd, men inte vinröd.

Infogar temporärt en bild på sjalen. Har lagt min PoP tröja, en röd socka och ett par vinröda byxor på sjalen så man kan jämföra färger lite. Min kamera fotar väldigt pixligt (hög ISO) inomhus :/
Bild
Å, tack! Vilken bra jämförelsebild! :app:
:loving: Ser så fin ut som jag hoppades! :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?