[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 129156
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Bärpåse i fleece kortare än i sjaltyg? *bild även på Oslo* - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Ja, sy och sy om är det som gäller.

Exakt hur mycket beror på hur mycket tyget stretchar, och det i sin tur beror på en uppsjö saker. Samma tyg kan ha olika stretch i olika färger, typ :roll: :D
Användarens profilbild
Av tinaw
spännande!

Du måste lägga ut bilden nånstans på internet, tex på FL eller om du har nån egen sida. Sen länkar du till bilden genom att använda knappen "[img]"%20under%20rubrikinlägget.[/img]
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
tinaw skrev:Ja. 5-10 cm kortare beroende på tyget.
Åh så bra! Då törs jag nog klippa bort sömmen från fleece-påsen jag sydde och sy om. Jag har velat på om det blir för kort, så jag måste sprätta för att göra en som blir bra. Men jag tror att jag chansar på att klippa.
Användarens profilbild
Av tinaw
Kaffemoster skrev:
tinaw skrev:Ja. 5-10 cm kortare beroende på tyget.
Åh så bra! Då törs jag nog klippa bort sömmen från fleece-påsen jag sydde och sy om. Jag har velat på om det blir för kort, så jag måste sprätta för att göra en som blir bra. Men jag tror att jag chansar på att klippa.
Du kan sy först och klippa sen annars. Så kan du alltid sprätta om du blir missnöjd. Och det är lättare att sy när tyget sitter fast :D
Användarens profilbild
Av Zoi
Så coola domär... 8) :lol:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Vilka fina kreationer! :D Snyggt matchat :wink:

Den Oslo-påsen skulle jag gärna glutta på också om du har bild :roll:
Användarens profilbild
Av Nova
Snyggt med matchande mössa!
Grattis till tuff bärpåse!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Schyst tyg! :lol: (samma som Marcy sytt av också?)

Kanske måste knåpa mig en fleece-pouch jag med? :roll: Borde ju funka att bära matkassen i om inte annat! (dottern föredrar att ju att gå själv numer....)
Användarens profilbild
Av Nova
CrazyMagpie skrev:Schyst tyg! :lol: (samma som Marcy sytt av också?)

Kanske måste knåpa mig en fleece-pouch jag med? :roll: Borde ju funka att bära matkassen i om inte annat! (dottern föredrar att ju att gå själv numer....)
Finurligt!
Då får man använda bärmojängerna även sedan när barnen blivit för gamla för att bäras! :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Nova skrev:
CrazyMagpie skrev:Schyst tyg! :lol: (samma som Marcy sytt av också?)

Finurligt!
Då får man använda bärmojängerna även sedan när barnen blivit för gamla för att bäras! :D
Allt för att ha en orsak att knåpa sig en ny bär-mackapär... :wink:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Ni som har bärpåsar i fleece eller andra stretchiga tyger, hemsydda eller köpta, hur är kanterna på dem?

Fållade eller ofållade, och i så fall - stum fåll eller stretchig?

(näe, är inte alls sugen på att testsy en... :roll: :wink: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?