Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Boadicea skrev:Tack för hjälpen, Tinaw! Det blev bra till slut!åh matchande mössa *avis* Bilder please!!!(och en matchande mössa... )
tinaw skrev:Ja. 5-10 cm kortare beroende på tyget.Åh så bra! Då törs jag nog klippa bort sömmen från fleece-påsen jag sydde och sy om. Jag har velat på om det blir för kort, så jag måste sprätta för att göra en som blir bra. Men jag tror att jag chansar på att klippa.
Kaffemoster skrev:Du kan sy först och klippa sen annars. Så kan du alltid sprätta om du blir missnöjd. Och det är lättare att sy när tyget sitter fasttinaw skrev:Ja. 5-10 cm kortare beroende på tyget.Åh så bra! Då törs jag nog klippa bort sömmen från fleece-påsen jag sydde och sy om. Jag har velat på om det blir för kort, så jag måste sprätta för att göra en som blir bra. Men jag tror att jag chansar på att klippa.
CrazyMagpie skrev:Schyst tyg!Finurligt!(samma som Marcy sytt av också?)
Kanske måste knåpa mig en fleece-pouch jag med?Borde ju funka att bära matkassen i om inte annat! (dottern föredrar att ju att gå själv numer....)
Nova skrev:Allt för att ha en orsak att knåpa sig en ny bär-mackapär...CrazyMagpie skrev:Schyst tyg!Finurligt!(samma som Marcy sytt av också?)
Kanske måste knåpa mig en fleece-pouch jag med?Borde ju funka att bära matkassen i om inte annat! (dottern föredrar att ju att gå själv numer....)
Då får man använda bärmojängerna även sedan när barnen blivit för gamla för att bäras!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?