Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min minsting, som snart blir tre, ville idag bli buren på magen och inte på ryggen i MTn. Jag tyckte det var svårt att få till något bra. Lyckades i alla fall få axelbanden i kors över min rygg, för jag misstänkte att de annars skulle glida ned över axlarna, och så fick nöja mig med att knyta under hans rumpa. Men det satt inte speciellt bra, var lite svajigt och framför allt tungt att bära på det viset, och jag tyckte att han gled ned något och satt ganska långt ned på min midja.

Tar tacksamt emot alla förslag till förbättringar... (för jag tror att det kommer att komma fler trötta dagar när han vägrar åka på ryggen)
Men då korsar du inte banden i ryggen?
Vissa MT har så pass långa band att det går att korsa både bakom ryggen och fram och korsa vid rumpan till barnet och sedan bak på ryggen igen för att knyta.

Annars OM banden inte räcker till det korsar du bakom ryggen och ser till att barnet sitter bra i MT:n, sedan kan du knyta antingen bakom ryggen på barnet, över barnets ben och under rumpan (vilket jag föredrar eftersom jag då och hoppar och knyter samtidigt och får det bra) eller under barnets ben och under rumpan.
Tack IED och Lillgrodan för svar!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?