- tor sep 17, 2009 22:28
Min minsting, som snart blir tre, ville idag bli buren på magen och inte på ryggen i MTn. Jag tyckte det var svårt att få till något bra. Lyckades i alla fall få axelbanden i kors över min rygg, för jag misstänkte att de annars skulle glida ned över axlarna, och så fick nöja mig med att knyta under hans rumpa. Men det satt inte speciellt bra, var lite svajigt och framför allt tungt att bära på det viset, och jag tyckte att han gled ned något och satt ganska långt ned på min midja.
Tar tacksamt emot alla förslag till förbättringar... (för jag tror att det kommer att komma fler trötta dagar när han vägrar åka på ryggen)
Tar tacksamt emot alla förslag till förbättringar... (för jag tror att det kommer att komma fler trötta dagar när han vägrar åka på ryggen)
Mamma till storebror H (dec -04) och lillebror H (dec -06)
Började bära i Storchenwiege och Babybjörn, provade ringsjal och fastnade för en vacker Zolowear, bär nu i en fin Onbuhimo och är lyrisk över bärandet i Toddlerhawk...
Började bära i Storchenwiege och Babybjörn, provade ringsjal och fastnade för en vacker Zolowear, bär nu i en fin Onbuhimo och är lyrisk över bärandet i Toddlerhawk...