- mån feb 09, 2009 22:15
"Min" BVC tant undrade om jag inte ville visa sjalar, vi pratade lite om det, lite löst så där. Men i dag när jag vart där så satt det en lapp uppe med mitt namn på och att man kunde anmäla sig för att få lära sig om att knyta sjal. OJOJ jag har ju precis börjat!! eller ja nu har jag ju iof. sjalat i 8 månader så jag borde ju fixa det... 2 anmälda.. Jag har ju inte så stenhård koll på varför det är så superbra med sjal. Mer än att jag inte hade klarat mig utan.
Måste jag lära mig nån mer knytning tills det är dags? Vi bär bara med OmslutetKryss på magen och Omslutet ryggKryss. och i manduca. Det kanske finns någon annan knytning som är populär som man kan visa eller räcker det? borde ju ha en bra ringsjal med men den jag har trivs jag inte med så den vill jag inte visa.

Måste jag lära mig nån mer knytning tills det är dags? Vi bär bara med OmslutetKryss på magen och Omslutet ryggKryss. och i manduca. Det kanske finns någon annan knytning som är populär som man kan visa eller räcker det? borde ju ha en bra ringsjal med men den jag har trivs jag inte med så den vill jag inte visa.
F 2008 M 2013
bloggar om vårt halmbalshusbygge...som dock ännu bara är på planeringsstadiet.
bloggar om vårt halmbalshusbygge...som dock ännu bara är på planeringsstadiet.