Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smurfis
Jag har helt vanliga hälbroddar från apoteket, de funkar jättebra. Men denna tråd får mig att fundera på om det finns ännu bättre alternativ. :lol: De är lite bökiga att ta på och av när man ska in på tex vårdcentralen.
Användarens profilbild
Av smurfis
smurfis skrev:Jag har helt vanliga hälbroddar från apoteket, de funkar jättebra. Men denna tråd får mig att fundera på om det finns ännu bättre alternativ. :lol: De är lite bökiga att ta på och av när man ska in på tex vårdcentralen.
såna här alltså:
Bild
Användarens profilbild
Av God_cares
smurfis skrev:
smurfis skrev:Jag har helt vanliga hälbroddar från apoteket, de funkar jättebra. Men denna tråd får mig att fundera på om det finns ännu bättre alternativ. :lol: De är lite bökiga att ta på och av när man ska in på tex vårdcentralen.
såna här alltså:
Bild
Det finns bättre alternativ! ;-) Såna som sitter över hela foten brukar rekommenderas av flest, liknande dem som tidigare länkats till i tråden på diverse ställen :-)
Användarens profilbild
Av smurfis
God_cares skrev:
smurfis skrev:
såna här alltså:
Bild
Det finns bättre alternativ! ;-) Såna som sitter över hela foten brukar rekommenderas av flest, liknande dem som tidigare länkats till i tråden på diverse ställen :-)
Ja jag ska nog se mig om efter ett par ännu bättre. :D Eftersom jag är ute och traskar varje dag och inte äger någon vagn. Har hittills inte ens halkat till det minsta lilla, men som sagt vore kul med några som är riktigt rejäla men samtidigt smidiga att få på/av. :hmm:
Användarens profilbild
Av Ketronya
Såna som länkades till tidigare, från Apoteket, det var såna jag provade och de satt inte alls bra på mina skor, slöt liksom inte tätt längs med skon så det blev väldigt svajigt och ostadigt. Jag har dr martens, fattar inte vad för sorts skor ni andra har som såna sitter bra på? Har ni helt släta sulor, som på joggingskor eller? :hmm:
Användarens profilbild
Av smurfis
Ketronya skrev:Såna som länkades till tidigare, från Apoteket, det var såna jag provade och de satt inte alls bra på mina skor, slöt liksom inte tätt längs med skon så det blev väldigt svajigt och ostadigt. Jag har dr martens, fattar inte vad för sorts skor ni andra har som såna sitter bra på? Har ni helt släta sulor, som på joggingskor eller? :hmm:
:shock: Jag har också dr martens ju. :hmm:
Användarens profilbild
Av Ketronya
smurfis skrev:
Ketronya skrev:Såna som länkades till tidigare, från Apoteket, det var såna jag provade och de satt inte alls bra på mina skor, slöt liksom inte tätt längs med skon så det blev väldigt svajigt och ostadigt. Jag har dr martens, fattar inte vad för sorts skor ni andra har som såna sitter bra på? Har ni helt släta sulor, som på joggingskor eller? :hmm:
Jaså där ser man ja. Om du hittar några som passar får du gärna berätta för mig! :lol:
Av katlabebin
smurfis skrev:
Jag har Blundstones. De är ju ganska lika Doc's i sulan. Jag bjuder här på min skrytbild från fejjan :)
Det ser inte så bra ut, men de sitter perfekt!
Bild
Användarens profilbild
Av Ketronya
Dom ser mycket lägre ut än mina docs, tror inte det går att jämföra riktigt. :?
Av katlabebin
Ketronya skrev:Dom ser mycket lägre ut än mina docs, tror inte det går att jämföra riktigt. :?
Menar du att dina Doc¨s har en högre sula?
Användarens profilbild
Av Ketronya
katlabebin skrev:
Ketronya skrev:Dom ser mycket lägre ut än mina docs, tror inte det går att jämföra riktigt. :?
Menar du att dina Doc¨s har en högre sula?
Både sulan och själva skon är högre, det är ju stålhätta i docs och det gör dem ganska höga på höjden.
Användarens profilbild
Av Cillan
Kan det vara olika mellan biltema, jula, clas olssons och apotekets då? Någon utav dem kanske passar era skor. Tänkte prova någon utav dem i helgen när vi ska ut och shoppa det sista inför julen.
Användarens profilbild
Av Carolinah
litensoetis skrev:hm.. som många är inne på här, hur gör man när man kommer inomhus eller går på mark där det plötsligt inte är is/snö? vi bor ju i stan så på de flesta trottoarer är det ju skottat, saltat men samtidigt lite halvisigt, så på vissa ställen är man i stort behov av broddar medans faktiskt på de flesta så är det barmark. hur gör man då? :hmm: går väl inte att gå rundor på broddarna hela tiden, känns som att då har man ju inte speciellt bra grepp på barmarken liksom..

:hmm:
Inte skulle jag hålla på o ta på o av iaf, om man nu inte kommer in någonstans där det är plastgolv, trägolv el liknande. Jag hade mina Icebuggs som enda vinterskor flera år i råd, det funkade hur bra som helst. Man hörs på affären ;)
Av Ponyo
Jag testade Apotekets på mina blundstones idag, och de var toppen.
Nu får jag hoppas de funkar bra på RM Williams också.
Av litensoetis
Carolinah skrev:
litensoetis skrev:hm.. som många är inne på här, hur gör man när man kommer inomhus eller går på mark där det plötsligt inte är is/snö? vi bor ju i stan så på de flesta trottoarer är det ju skottat, saltat men samtidigt lite halvisigt, så på vissa ställen är man i stort behov av broddar medans faktiskt på de flesta så är det barmark. hur gör man då? :hmm: går väl inte att gå rundor på broddarna hela tiden, känns som att då har man ju inte speciellt bra grepp på barmarken liksom..

:hmm:
Inte skulle jag hålla på o ta på o av iaf, om man nu inte kommer in någonstans där det är plastgolv, trägolv el liknande. Jag hade mina Icebuggs som enda vinterskor flera år i råd, det funkade hur bra som helst. Man hörs på affären ;)
:lol:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?