Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
JinxLinda skrev:
thowida skrev:
smurfis skrev:
Lin skrev:Ända till på onsdag?! :siishah: *svimmar* :whut:
Jag VET... :whut:
:shock: berätta...
Jag tror hon VET att det är långt till onsdag. ;)
:duh:
Användarens profilbild
Av smurfis
JinxLinda skrev:
thowida skrev:
smurfis skrev:
Lin skrev:Ända till på onsdag?! :siishah: *svimmar* :whut:
Jag VET... :whut:
:shock: berätta...
Jag tror hon VET att det är långt till onsdag. ;)
Precis! Hoppas jag inte orsakade en smärre hjärtattack där! :Hahaa:
Användarens profilbild
Av sanna73
Är vi galna eller är det normalt att massa okända människor sitter som på nålar och väntar på att få höra vilket märke en viss bärsele har :Hahaa: (maken röstar på galna, men jag hävdar att vi bara är engagerade 8) )
Användarens profilbild
Av June
sanna73 skrev:Är vi galna eller är det normalt att massa okända människor sitter som på nålar och väntar på att få höra vilket märke en viss bärsele har :Hahaa: (maken röstar på galna, men jag hävdar att vi bara är engagerade 8) )

Vi är nog lite galna, men spännande är det i alla fall.
Användarens profilbild
Av Asia
:blahblah:
Av sjaltokan
Dorislina skrev:
sanna73 skrev:Är vi galna eller är det normalt att massa okända människor sitter som på nålar och väntar på att få höra vilket märke en viss bärsele har :Hahaa: (maken röstar på galna, men jag hävdar att vi bara är engagerade 8) )
Galen eller ej, det är ruskigt spännande det här! :app: Maken bara skakar på huvudet när han går förbi och läser över axeln. "är ni på riktigt eller?" är hans kommentar. 8)
:app:
Av Hell Cat
thowida skrev:
Dorislina skrev:
Galen eller ej, det är ruskigt spännande det här! :app: Maken bara skakar på huvudet när han går förbi och läser över axeln. "är ni på riktigt eller?" är hans kommentar. 8)
Galet engagerade :tumup: Jag har inte ens berättat om denna tråden för min make :Hahaa:
Av MittNyaJag
Men, jag trodde ju jag skulle få läsa den spännande uppföljningen när tråden var så lång! Men icke!!
Jaja... *tass tass*
Användarens profilbild
Av smurfis
Boadicea skrev:
JennyB73 skrev:
thowida skrev:
Dorislina skrev:
Galet engagerade :tumup: Jag har inte ens berättat om denna tråden för min make :Hahaa:
Jag röstar oxå på galna... :Hahaa: Jag är oxå galen. :Hahaa:
Hur galen tror ni inte JAG håller på att bli då? Detta är min syrra det handlar om. En 16-åring som man kan påverka i olika riktningar då hon inte har nån erfarenhet av detta ännu. Tänk om det är nån skitsele lixom? :shock: Tänk om hon skulle bli en babybjörnare?! :o

:Hahaa: 8)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?