Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
JinxLinda skrev:thowida skrev:Jag tror hon VET att det är långt till onsdag.smurfis skrev:Lin skrev:Ända till på onsdag?!Jag VET...*svimmar*
berätta...
JinxLinda skrev:Precis! Hoppas jag inte orsakade en smärre hjärtattack där!thowida skrev:Jag tror hon VET att det är långt till onsdag.smurfis skrev:Lin skrev:Ända till på onsdag?!Jag VET...*svimmar*
berätta...
sanna73 skrev:Är vi galna eller är det normalt att massa okända människor sitter som på nålar och väntar på att få höra vilket märke en viss bärsele har(maken röstar på galna, men jag hävdar att vi bara är engagerade
)
Dorislina skrev:sanna73 skrev:Är vi galna eller är det normalt att massa okända människor sitter som på nålar och väntar på att få höra vilket märke en viss bärsele harGalen eller ej, det är ruskigt spännande det här!(maken röstar på galna, men jag hävdar att vi bara är engagerade
)
Maken bara skakar på huvudet när han går förbi och läser över axeln. "är ni på riktigt eller?" är hans kommentar.
![]()
thowida skrev:Galet engageradeDorislina skrev:sanna73 skrev:Är vi galna eller är det normalt att massa okända människor sitter som på nålar och väntar på att få höra vilket märke en viss bärsele harGalen eller ej, det är ruskigt spännande det här!(maken röstar på galna, men jag hävdar att vi bara är engagerade
)
Maken bara skakar på huvudet när han går förbi och läser över axeln. "är ni på riktigt eller?" är hans kommentar.
![]()
Boadicea skrev:Hur galen tror ni inte JAG håller på att bli då? Detta är min syrra det handlar om. En 16-åring som man kan påverka i olika riktningar då hon inte har nån erfarenhet av detta ännu. Tänk om det är nån skitsele lixom?JennyB73 skrev:Jag röstar oxå på galna...thowida skrev:Galet engageradeDorislina skrev:sanna73 skrev:Är vi galna eller är det normalt att massa okända människor sitter som på nålar och väntar på att få höra vilket märke en viss bärsele harGalen eller ej, det är ruskigt spännande det här!(maken röstar på galna, men jag hävdar att vi bara är engagerade
)
![]()
Jag har inte ens berättat om denna tråden för min make
Jag är oxå galen.
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?