Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Alven skrev:Vill bara säga att omslutna knytningar är mina favoriter. Jag använder så gott som bara omslutet, både fram och bak, till min 13-månadersson. De avlastar bäst. Ibland kör jag ryggsäck för snabbärning ochså, men omsutet är bäst.
Jag använde också omsluten på magen jätte länge. Eftersom jag var så van vid omsluten, så gillade jag inte riktigt de andra knytningarna som avlastar lite mindre. Till riktigt stora och tunga barn är omsluten jätte bra, för den avlastar perfekt.
Användarens profilbild
Av mojsan
...jag knyter andra knytningar, tycker omslutna blir varma. Svårt att råda, min hoppis är för lång (längsta) så blir det nån mer blir det 4,6, men jag är lite större än du. Skulle tro att 4,2 kan funka bra till dubbel-x o helt klart till ryggsäck o så.
Användarens profilbild
Av Scilla
Jag gjorde just en intressant upptäckt :) Min trikåsjal från Minimundus som jag trott är 5,2 m är i själva verket 4,6. Både jag och sambon knyter utan problem omslutet x med knuten på magen med denna, alltså måste ju 4,2 räcka gott och väl om jag nöjer mig med knuten på ryggen. Frågan är då vilka nackdelar som finns med att inte kunna ha knuten fram, någon som har något att säga om det?

(Att jag tjatat så om detta beror dels på att jag inte vill ha längre sjal än nödvändigt av praktiska skäl, dels att det ju skiljer en hundralapp på priset :? )

Ursäkta TS om denna tråden blivit en smula kidnappad! :wink:
Användarens profilbild
Av Alven
Nackdelen med att ha knuten bak är ju att det bli obekvämt när man sitter ner... Därför gillar jag inte att ha knuten bak!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?