Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Beckah82
Pust jag som inte vågat säga något :-D tänkte väl det... måste vara virkat ju :-)
Användarens profilbild
Av sofiutane
Här kommer en liten smygtitt på mitt pyssel. Det är klart men måste packas och skickas. Har varit duktig och återanvänt massa saker. T.ex. ingår mina favoritjeans som gick sönder och min grönfärgade olgasjal. :lol: Men nu när jag ser bilden så här stor så syns det hur slarvig jag varit :oops:

Bild
Användarens profilbild
Av zandrama
Nu har jag klippt hälften. Tror jag... Jag har inte bestämt mig om det ska bli nåt mer eller inte. 8)
Iallafall hoppas jag att min mottagare gillar att synas. Fast bär man i sjal så syns man nog oavsett förstås. :lol:
Användarens profilbild
Av Elina
Jag har fått paket från corona :eld: :eld:

En jätte fin klädd pärm med matchande nåldyna. Kan fixa foto men inte just nu :oops:

TACK! :heart:

Jag har pysslar klart, men så fick katten tag på ena grejen, så den måste tvättas... :roll:

Amiechan Ej sänt- Fått
Annamamman Sänt- Ej fått
Aneeha Ej sänt- Ej fått
Anna Ej sänt- Ej fått
Annika80 Ej sänt- Ej fått
Beckah82 Sänt- Ej fått
Binaem (fd.Birka27) Ej sänt- Ej fått
Camilla74 Sänt- Ej fått
Carina80 Ej sänt- Ej fått
corona Ej sänt- Ej fått
CrazyMagpie Ej sänt- Ej fått
Elina Ej sänt- fått!
ernamalin Ej sänt- Ej fått
esarina Sänt- Ej fått
Fryle Ej sänt- Ej fått
Hello Ej sänt- Ej fått
joelragnar Ej sänt- Ej fått
Josefina Ej sänt- Ej fått
jordbarn Ej sänt- Ej fått
Knyttet & K Ej sänt- Ej fått
lotti Ej sänt- Ej fått
Maerion Ej sänt- Fått
Maddemoa sänt- Ej fått
Marine78 Ej sänt- Ej fått
McMorrigan sänt- Ej fått
Monia Ej sänt- Fått
Neavida Ej sänt- Ej fått
Safireee Ej sänt- Fått
Sia Ej sänt- Ej fått
sirisirius Ej sänt- Ej fått
Smultronbarn Ej sänt- Ej fått
sofiutane Ej sänt- Ej fått
Stream Ej sänt- Ej fått
zmurfan Ej sänt- Ej fått
zandrama Ej sänt- Ej fått
zero.sara Sänt- Ej fått
zingo Ej sänt- Ej fått
verreEj sänt- Ej fått
Användarens profilbild
Av Beckah82
Jag är inte en av de som fått paket idag iaf ;-) hehe men jag fick julafton i brevlådan ändå för det kom en babyheavenblöja som jag köpt. Chockrosa pul med dalmatiner-insida!
Användarens profilbild
Av zandrama
Ett smakprov på färgerna kan ni ju få iaf. 8)

Det är lite floss från när jag klippte ut som syns, och så är tygerna lite mörkare irl. Men man ser ju någotsånär hur det ser ut iaf.

Bild
Användarens profilbild
Av zmurfan
Idag kom det ett rååååååsa paket i brevlådan.
Bild
Ur paketet trillade ett litet pennfodral
Bild
Sen kom det fram ett näsduksfodral och ett nyckelband.
Bild
Det sista jag plockade upp var en väska. Tilta huvudet så ser ni. Jag kan inte rotera bilderna i albumet pga fel inställningar.
Bild

Jag gissar att jag fått det från Beckah82. Stämmer det?

Tack så mycket! Det var stora och bra fack i väskan så det där får bli min nya skolväska! Och jättebra med matchande pennfodral med. För det har jag inget. Tack igen!
Användarens profilbild
Av Beckah82
Japp :-D

Det var lite kul för jag kände på mig att Zmurfan gillade camotyg men jag var ju tvungen att fråga och jag hade rätt :-D den enda som svarade att hon gillade camo hahaha
Användarens profilbild
Av Beckah82
zandrama skrev:Ett smakprov på färgerna kan ni ju få iaf. 8)

Det är lite floss från när jag klippte ut som syns, och så är tygerna lite mörkare irl. Men man ser ju någotsånär hur det ser ut iaf.

Bild

guuud så snyggt!!!!!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Beckah82 skrev:Japp :-D

Det var lite kul för jag kände på mig att Zmurfan gillade camotyg men jag var ju tvungen att fråga och jag hade rätt :-D den enda som svarade att hon gillade camo hahaha
Jag blev lite skeptisk när jag såg råååååsa paket i lådan först. :)
Men ytterfickan såg lite sladdrig ut. Stoppar jag nåt där i så lär det ramla ur igen. Jag tror jag ska se om jag inte kan få dit ett par knappar så att man kan ha saker där med.
Användarens profilbild
Av Beckah82
zmurfan skrev: Tack så mycket! Det var stora och bra fack i väskan så det där får bli min nya skolväska! Och jättebra med matchande pennfodral med. För det har jag inget. Tack igen!

tyckte det var synd att du inte hade något pennfodral och så sydde jag en väska till som ska passa i storlek till kollegeblock och några skolböcker :-)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Beckah82 skrev:
zmurfan skrev: Tack så mycket! Det var stora och bra fack i väskan så det där får bli min nya skolväska! Och jättebra med matchande pennfodral med. För det har jag inget. Tack igen!

tyckte det var synd att du inte hade något pennfodral och så sydde jag en väska till som ska passa i storlek till kollegeblock och några skolböcker :-)
Jag har något trist i plast liggandes någonstans men det är så fult så det vill jag inte ha med mig.
Nu hoppas jag att jag klarar mig på den här kursen jag går så jag får mitt godkända betyg och kan söka något annat att läsa så jag får använda väskan riktigt länge. :)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har också fått paket idag :vågen:
Två jättefina väskor och en orange disktrasa :loving: Tack Fryle! Väskorna var verkligen superbra. Tygkassar har jag tänkt sy länge för nästan alla våra är trasiga, men jag har inte riktigt fått tummen ur. Och den lilla väskan ska jag ha mina grejer i så jag slipper stå och rota så länge bland blöjor och andra barnsaker.
Användarens profilbild
Av zero.sara
zmurfan skrev:Idag kom det ett rååååååsa paket i brevlådan.
Bild
Ur paketet trillade ett litet pennfodral
Bild
Sen kom det fram ett näsduksfodral och ett nyckelband.
Bild
Det sista jag plockade upp var en väska. Tilta huvudet så ser ni. Jag kan inte rotera bilderna i albumet pga fel inställningar.
Bild

Jag gissar att jag fått det från Beckah82. Stämmer det?

Tack så mycket! Det var stora och bra fack i väskan så det där får bli min nya skolväska! Och jättebra med matchande pennfodral med. För det har jag inget. Tack igen!
Fina saker :)
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 50

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?