Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zandrama skrev:Ett smakprov på färgerna kan ni ju få iaf.
Det är lite floss från när jag klippte ut som syns, och så är tygerna lite mörkare irl. Men man ser ju någotsånär hur det ser ut iaf.
Beckah82 skrev:JappJag blev lite skeptisk när jag såg råååååsa paket i lådan först.
Det var lite kul för jag kände på mig att Zmurfan gillade camotyg men jag var ju tvungen att fråga och jag hade rättden enda som svarade att hon gillade camo hahaha
zmurfan skrev: Tack så mycket! Det var stora och bra fack i väskan så det där får bli min nya skolväska! Och jättebra med matchande pennfodral med. För det har jag inget. Tack igen!
Beckah82 skrev:Jag har något trist i plast liggandes någonstans men det är så fult så det vill jag inte ha med mig.zmurfan skrev: Tack så mycket! Det var stora och bra fack i väskan så det där får bli min nya skolväska! Och jättebra med matchande pennfodral med. För det har jag inget. Tack igen!
tyckte det var synd att du inte hade något pennfodral och så sydde jag en väska till som ska passa i storlek till kollegeblock och några skolböcker
zmurfan skrev:Idag kom det ett rååååååsa paket i brevlådan.Fina saker
Ur paketet trillade ett litet pennfodral
Sen kom det fram ett näsduksfodral och ett nyckelband.
Det sista jag plockade upp var en väska. Tilta huvudet så ser ni. Jag kan inte rotera bilderna i albumet pga fel inställningar.
Jag gissar att jag fått det från Beckah82. Stämmer det?
Tack så mycket! Det var stora och bra fack i väskan så det där får bli min nya skolväska! Och jättebra med matchande pennfodral med. För det har jag inget. Tack igen!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?