- lör aug 31, 2013 06:38
CAKirre skrev:Ja det tar man ju inte upp. Fördelen är att det bara är barn som kommer titta på den höjden på tröjanmelon skrev:Japp, jag har stickat långt, felet är fem cm ovanför nedre resåren och nu har jag maskat av för ärmhålen hunnit sticka en bit efter det, med andra ord ca 40 cm.CAKirre skrev:Gaaah! Jag håller på med tröjan "East Village" och repade häromdagen upp hela framstycket då jag upptäckt att jag gjort ett fel som förskjutit en av mönsterrapporterna en maska. Nu har jag stickat ikapp och förbi och upptäckte just att jag gjort ett litet fel som förskjutit en rapport en maska igen (fast det är inte på samma ställe som första gången, om ni förstår vad jag menar) och detta fel gjorde jag i nedkanten av tröjan, vilket gör att rapporten är förskjuten genom hela tröjan...Vad typiskt! Har du hunnit sticka långt sedan förskjutningen? Jag känner igen mig, jag kan irritera mig något enormt på misstag jag själv gjort trots att de är så små att ingen annan lägger märke till dem.Sambon som ska ha tröjan säger att det inte syns och det gör det inte, om man inte tittar väldigt noga, jag har ju inte sett det förrän nu, men det stör mig något enormt!
![]()
Hade inga problem som helst med bakstycket naturligtvis, men börjar nog bli lite less på enformigheten i mönstret...