Äh, vad 17, jag vill också vara med!
Sista anmälningsdag: 30 april
Du får din byteskompis adress: 1 maj
Pyssel ska skickas senast 31 maj.
Glöm inte att skicka din adress till Safireee via PM.
Skriv gärna i tråden om du har husdjur eller husdjursallergi samt om det finns några särskilda önskemål.
esarina - Har ett barnförkläde men två barn. Mina underlägg har barn #2 gnagt på. Har redan minst fyra brödfat och är nöjd så. Vi har inga djur.
Fjärilen - Något som ska stå på ett bard avtackar jag mej högst ödmjukast igen. Färgskalan jag försöker köra i köket är rosa, rött, orange, gul så nått som inte skär sej mot det hade ju vart trevligt

Älskar hemma pysslat så vad som passar nog

Inga allergier och inga husdjur.
Fryle - Vill som vanligt ha något praktiskt användbart, inget förkläde dock. Alla kökstillbehör i vilken färg som helst är välkomna! Vi har katt.
Glis Gillar inte brunn-beige-kaki. Har katt.
Kristinek- Färgmässigt kör vi grått, oranget och vitt i vårt kök just nu. Kom på att jag inte har något barnförkläde vilket ju kan behövas i framtiden

. Men behöver inte vara just ett förkläda, blir glad för allt

. Inga husdjur, jag är allergisk mot pälsdjur.
Safireee - Önskar mig något praktiskt och gärna något som passar in i ett blått/vitt/träfärgat (beige) kök. Vi skulle bli jätteglada över förkläden, gärna till en femåring. Inga husdjur, min man är allergisk mot hund och häst.
silent_angel - Önsakar mig grytlapp/ar eller förkläden

Hjärtat klappar lite extra för rosa, limegrönt och oreange/brunt men dom flesta färger funkar. Har inga husdjur själv, allergisk mot katt och hund.
Plutteli- Har haft katt men är djurlös nu, nått hår eller så kan ju fortfarande finnas dock.. Har ett supertråkigt kök som går i vitt och blått, vill gärna ha nån färgklick! Förkläde används inte här hemma men allt annat skulle uppskattas

[/quote]
Kisen, född oktober 2007. Tösen, född juni 2011 Är hjälpmamma i amningshjälpen.
http://glisjox.wordpress.com/