Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fryle skrev:
Smyfröken skrev:
Fryle skrev:
Smyfröken skrev:Tassar och undrar om det är hemmasnickrat/pysslat som gäller?
Japp, självgjort. :tumup:
:tumup:
Välkommen att vara med! :vågen:
Alltså jag vet inte om jag är i samma kaliber som er här på SB. Jag gillar att pyssla och fixa men allt jag sett här är så väldans fint. Vet inte om jag vågar vara med då... :rodna: :oops:
Smyfröken skrev:
Fryle skrev:
Smyfröken skrev:
Fryle skrev:
Alltså jag vet inte om jag är i samma kaliber som er här på SB. Jag gillar att pyssla och fixa men allt jag sett här är så väldans fint. Vet inte om jag vågar vara med då... :rodna: :oops:
Klart du gör! Själv blir jag alltid så glad av bytena, att någon liksom gjort nått till MIG. Det räcker långt :heart:
plutteli skrev:
Smyfröken skrev:
Fryle skrev:
Smyfröken skrev:
Fryle skrev:
Klart du gör! Själv blir jag alltid så glad av bytena, att någon liksom gjort nått till MIG. Det räcker långt :heart:
:iagree:
Sista anmälningsdag: 30 april
Du får din byteskompis adress: 1 maj
Pyssel ska skickas senast 31 maj.

Glöm inte att skicka din adress till Safireee via PM.
Skriv gärna i tråden om du har husdjur eller husdjursallergi samt om det finns några särskilda önskemål.

esarina - Har ett barnförkläde men två barn. Mina underlägg har barn #2 gnagt på. Har redan minst fyra brödfat och är nöjd så. Vi har inga djur.

Fjärilen - Något som ska stå på ett bard avtackar jag mej högst ödmjukast igen. Färgskalan jag försöker köra i köket är rosa, rött, orange, gul så nått som inte skär sej mot det hade ju vart trevligt :) Älskar hemma pysslat så vad som passar nog :D Inga allergier och inga husdjur.

Fryle - Vill som vanligt ha något praktiskt användbart, inget förkläde dock. Alla kökstillbehör i vilken färg som helst är välkomna! Vi har katt.

Kristinek- Färgmässigt kör vi grått, oranget och vitt i vårt kök just nu. Kom på att jag inte har något barnförkläde vilket ju kan behövas i framtiden :). Men behöver inte vara just ett förkläda, blir glad för allt :). Inga husdjur, jag är allergisk mot pälsdjur.

Safireee - Önskar mig något praktiskt och gärna något som passar in i ett blått/vitt/träfärgat (beige) kök. Vi skulle bli jätteglada över förkläden, gärna till en femåring. Inga husdjur, min man är allergisk mot hund och häst.

silent_angel - Önsakar mig grytlapp/ar eller förkläden :) Hjärtat klappar lite extra för rosa, limegrönt och oreange/brunt men dom flesta färger funkar. Har inga husdjur själv, allergisk mot katt och hund.

Plutteli- Har haft katt men är djurlös nu, nått hår eller så kan ju fortfarande finnas dock.. Har ett supertråkigt kök som går i vitt och blått, vill gärna ha nån färgklick! Förkläde används inte här hemma men allt annat skulle uppskattas :D
Äh, vad 17, jag vill också vara med!

Skriv gärna i tråden om du har husdjur eller husdjursallergi samt om det finns några särskilda önskemål.

esarina - Har ett barnförkläde men två barn. Mina underlägg har barn #2 gnagt på. Har redan minst fyra brödfat och är nöjd så. Vi har inga djur.

Fjärilen - Något som ska stå på ett bard avtackar jag mej högst ödmjukast igen. Färgskalan jag försöker köra i köket är rosa, rött, orange, gul så nått som inte skär sej mot det hade ju vart trevligt :) Älskar hemma pysslat så vad som passar nog :D Inga allergier och inga husdjur.

Fryle - Vill som vanligt ha något praktiskt användbart, inget förkläde dock. Alla kökstillbehör i vilken färg som helst är välkomna! Vi har katt.

Glis Gillar inte brunn-beige-kaki. Har katt.

Kristinek- Färgmässigt kör vi grått, oranget och vitt i vårt kök just nu. Kom på att jag inte har något barnförkläde vilket ju kan behövas i framtiden :). Men behöver inte vara just ett förkläda, blir glad för allt :). Inga husdjur, jag är allergisk mot pälsdjur.

Safireee - Önskar mig något praktiskt och gärna något som passar in i ett blått/vitt/träfärgat (beige) kök. Vi skulle bli jätteglada över förkläden, gärna till en femåring. Inga husdjur, min man är allergisk mot hund och häst.

silent_angel - Önsakar mig grytlapp/ar eller förkläden :) Hjärtat klappar lite extra för rosa, limegrönt och oreange/brunt men dom flesta färger funkar. Har inga husdjur själv, allergisk mot katt och hund.

Plutteli- Har haft katt men är djurlös nu, nått hår eller så kan ju fortfarande finnas dock.. Har ett supertråkigt kök som går i vitt och blått, vill gärna ha nån färgklick! Förkläde används inte här hemma men allt annat skulle uppskattas :D[/quote]
Jag är med!

Glis Gillar inte brunn-beige-kaki. Har katt.

SaraLj Har inga husdjur men sambo och två pojkar (2,5 och 6 år).

Plutteli- Har haft katt men är djurlös nu, nått hår eller så kan ju fortfarande finnas dock.. Har ett supertråkigt kök som går i vitt och blått, vill gärna ha nån färgklick! Förkläde används inte här hemma men allt annat skulle uppskattas :D[/quote][/quote]
Spånar lite på ämnet. Skulle det t.ex. vara okej att skicka en burk marmelad (den har man ju i köket) eller att sticka ett "to go" muggs skydd (använder man kanske inte i köket men det är lite åt det hållet....) Vad tycker ni?
SaraLj skrev:Spånar lite på ämnet. Skulle det t.ex. vara okej att skicka en burk marmelad (den har man ju i köket) eller att sticka ett "to go" muggs skydd (använder man kanske inte i köket men det är lite åt det hållet....) Vad tycker ni?
Om du frågar mig :Ja! (men om muggskydden ska passa måste man kanske ha måtten)
SaraLj skrev:Spånar lite på ämnet. Skulle det t.ex. vara okej att skicka en burk marmelad (den har man ju i köket) eller att sticka ett "to go" muggs skydd (använder man kanske inte i köket men det är lite åt det hållet....) Vad tycker ni?
Helt ok för mig med :). Fast kan ju redan nu skriva att jag inte dricker kaffe :rodna:. Ifall den infon kan behövas senare :).
Jag använder inte såna muggar, äter inte marmelad mer än i bakverk men uppskattar ätbart (utan jordnötter och ägg). :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?