Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

SaraLj skrev: Vad glad jag blir att du tyckte om dem! :vågen: :vågen: :vågen:
Visst är det fantastiskt mjukt med angora :heart: men galet svårt att få ihop fibrerna jag trode att jag skulle bli galen ett tag. :-) (Därav slända och inte spinnrock).
Jacobs ägare (inte jag alltså) hävdar med bestämdhet att angora är 40% varmare än vanlig fårull. Har ingen aning om var hon har fått den siffran ifrån....

Oooh! Har alltid drömt om egen äggproduktion, skulle kännas så mycket bättre än att köpa (det äts mycket i denhär familjen) och vaktelägg är ju så söta! :-) Är det svårt att hålla? Inte för att det är aktuellt då vi bor mitt inne i stan men endå :mrgreen:

Jag har precis fått en avi från posten och väntar inget annat paket så snar har jag nog också fått mitt byte...
Det svåraste med vaktlar är att dom ska ha lugn och ro, dom är väldigt lättskrämda,
annars är det liksom mat, vatten, sågspån, sandbad, som vilka husdjur som helst liksom. 8)
Just nu bor dom i källaren för att jag är för lat att springa ut i lagårn varje dag för att tända och släcka lampan på vintern.
Men dom värper faktiskt bättre än hönsen någonsin gjorde, dock sjuuukt små ägg.
britt: Skickat - Ej fått
camsch: Skickat - Fått
corona: Skickat - Ej fått
Ellasario: Ej skickat - Ej fått
Fryle: Skickat - Ej fått
Fjärilen: Skickat - Fått
Glis: Skickat - fått
Kesti: Skickat - Fått
Lojse: Skickat - Fått
Maddemoa: skickat - fått
puppan:skickat - Fått
SaraLj: skickat - fått
Sia: skickat - fått
Smultronbarn: Ej skickat - Ej fått
Snurrfian: Skickat - Fått
solängel : Skickat - Fått
Kesti skrev:De här påbörjade resan mot sin mottagare i lördags:

Bild

Om den ena inte passar så får man värma sig med den andra tänkte jag :rodna: ...
Det var till mig! :tumup: Blev väldigt fundersam och började spekulera i om jag fått ved då paketet var jättetungt.... :shock:
Mössan passade perfekt trots att jag hade knasig tofs/fläta i håret. Och en ny vetevärmare behövde jag verkligen då min gamla är lite bränd. :oops:
SaraLj skrev:
Det var till mig! :tumup: Blev väldigt fundersam och började spekulera i om jag fått ved då paketet var jättetungt.... :shock:
Mössan passade perfekt trots att jag hade knasig tofs/fläta i håret. Och en ny vetevärmare behövde jag verkligen då min gamla är lite bränd. :oops:
Så bra :tumup: . Det var ju en vild chansning att ge sig på att sticka en mössa när det stod extra att det är svårt att hitta passande såna :rodna: . Därför fick det bli en värmekatt också för säkerhets skull. Jag provade på en kompis med litet huvud och stort hår :lol: .

Här är bild på hela:
Bild
Min brevlåda är tom. :hmm:

Under tiden jag väntar kan jag (eftersom Pixbox funkar igen :vågen: ) visa bilder på min och dotterns spindelsjalar. Den jag skickade till puppan (och inte fotograferade) är i samma mönster, men ett purpurlila 100% ullgarn.

Bild
Jag upptäckte att jag ska skicka till samma person i två byten efter varandra nu, så har nu sampackat. 8) Men inser nu att jag lurats och inte alls postat paketet häromdagen som jag sa att jag skulle... :roll: Förlåt.

Idag kom sonen hem med en massa feber, och mår jättedåligt. :( :heart:
Så tyvärr tar jag mig nog inte till posten förrän på måndag. Maken jobbar och kan inte posta åt mig heller, en paketet borde ju hinna fram innan jul ändå för absolut sista paketdag är 21 enligt posten.se. :tumup:
Förlåt för att jag inte skickat, och inte skrivit, jag mår inte så bra nu och allt har liksom..stagnerat.
Det kommer, om än något sent.
Ska försöka styra upp nu i dagarna <3
Ellasario skrev:Förlåt för att jag inte skickat, och inte skrivit, jag mår inte så bra nu och allt har liksom..stagnerat.
Det kommer, om än något sent.
Ska försöka styra upp nu i dagarna <3
Det har inte ramlat in något paket hos dej då heller? :vissla:
britt: Skickat - Fått
camsch: Skickat - Fått
corona: Skickat - Ej fått
Ellasario: Ej skickat - Ej fått
Fryle: Skickat - Ej fått
Fjärilen: Skickat - Fått
Glis: Skickat - fått
Kesti: Skickat - Fått
Lojse: Skickat - Fått
Maddemoa: skickat - fått
puppan:skickat - Fått
SaraLj: skickat - fått
Sia: skickat - fått
Smultronbarn: Ej skickat - Ej fått
Snurrfian: Skickat - Fått
solängel : Skickat - Fått

Ändrar lite i listan, jag vet ju att Britt fått. Men jag blir lite orolig, det är så många som inte fått... :(
solängel skrev:
Ändrar lite i listan, jag vet ju att Britt fått. Men jag blir lite orolig, det är så många som inte fått... :(
Som jag då.. Jag vet ju att jag skickat.. Hoppas bara det inte kommit bort på vägen :hmm:
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?