- sön sep 13, 2009 17:17
Ja, jag är lite inne i ett stim där jag faktiskt har lust att ta tag i såna där projekt som blivit liggande ett tag - så jag tror att jag ska gå vidare med mina fingervantar sen ikväll när barnen sover. (Eller om jag kanske ska ta upp kors-å-tvärs-koftan som ju faktiskt också börjar närma sig avslut, om än den inte varit påbörjad så länge...)
Umma skrev:Åh, så fin!!Kaffemoster skrev:Äsch vik den dubbel bara och sedan 2-3 varv runt halsen så blir det kanonUmma skrev:Ånä!! Just den här halsduken har jag hållit på med i över ett år!Kaffemoster skrev:Kunde ni inte ha hejdat mig i tid....Förlåt men
Alltså, hur svårt kan det vara att lyckas med att sticka en halsduk??? *sliter mitt hår*!!! Jag tror dina stickor går för fort!!!
!
Jag är precis klar med en rib top till Elsa känner mig så otroligt nöjd! Känns bra att slutföra något!
Ja, jag är lite inne i ett stim där jag faktiskt har lust att ta tag i såna där projekt som blivit liggande ett tag - så jag tror att jag ska gå vidare med mina fingervantar sen ikväll när barnen sover. (Eller om jag kanske ska ta upp kors-å-tvärs-koftan som ju faktiskt också börjar närma sig avslut, om än den inte varit påbörjad så länge...)
K -05 och B -07