Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Aborre skrev:Jag tror att det är vid pilen, den lilla triangeln alltså, som man ska börja:hörnsten skrev:Jag har absolut ingen aning men domänen var .jp och japan känns som en lämplig kandidat. Här har du ravelrylänk: http://www.ravelry.com/patterns/library/elephant-motifAborre skrev:Jag skulle vilja försöka mig på denna elefant.. men jag fattar inte riktigt var man börjarOj vilken rolig utmaning! Jag tror man börjar i änden av snabeln...Och i och med det undrar jag om jag tagit mig vatten över huvudet
Det står ju något på japanska men inte tusan kan jag tyda det..
Är du säker på att det är japanska?
Kände att jag behövde börja med något mindre så jag gjorde en fisk istället, det var ju skitkul! Och förvånansvärt lätt.
Jag undrar.. det där 8-aktiga tecknet i snabeln och på huvudet på fisken, är det det som säger var man ska börja? Känns logiskt. Ska testa att göra en fjäril i morgon och se om jag vågar mig på elefanten i slutet av veckan
Aborre skrev:Här är min fiskSupersnygg! (och vilken tur då att jag inte hann komma coh förvirra innan den var klar!
Aborre skrev:Okej, i kväll provar jag elefanten!Wow!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?