Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tiz
Jag skulle nog satsa på en tunn Didymos (jaquardvävd) eller en Easycare.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Aelia skrev:Sino säger jag, vi älskar det, och min lillkille blir 7 månader på tisdag.
Hur mycket väger han? Det blir inte tungt att bära i den?

/Kajsa
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Tiz skrev:Jag skulle nog satsa på en tunn Didymos (jaquardvävd) eller en Easycare.
Har övertalat maken om att en beg. didy vore nåt för oss :wink: Sen får det förmodligen bli en SINO också när de nya färgerna kommer... :D
Av Aelia
kajsa kavat skrev:
Aelia skrev:Sino säger jag, vi älskar det, och min lillkille blir 7 månader på tisdag.
Hur mycket väger han? Det blir inte tungt att bära i den?

/Kajsa
Han vägde ca 8,5 för 2 v sen, och nej det blir inte alls tungt att bära i den :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag är stl 36/S på överkroppen och kan knyta allt med en Stork 4,1. Tycker det är en bra längd om man bär mest för transport. Bär man mycket inne så man vill kunna sitta bekvämt vill jag ha längre sjal så jag kan ha knuten på magen.

Ska du ha en vävd sjal tycker jag du ska satsa på en Easycare. Den är tunn, stretchig och väldigt lättknuten. Jag tyckte inte den var svårare att knyta än trikåsjalen då tyget lägger sig perfekt på en gång. Man behöver inte dra lika mycket som med andra sjalar. Ska du ha en Didymos tycker jag att du ska satsa på en av de tunna (Jakob, Paul mfl). Jag har en Indio och den är min mest svårknutna sjal.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Knyttet & K skrev:
Ska du ha en vävd sjal tycker jag du ska satsa på en Easycare. Den är tunn, stretchig och väldigt lättknuten. Jag tyckte inte den var svårare att knyta än trikåsjalen då tyget lägger sig perfekt på en gång. Man behöver inte dra lika mycket som med andra sjalar. Ska du ha en Didymos tycker jag att du ska satsa på en av de tunna (Jakob, Paul mfl). Jag har en Indio och den är min mest svårknutna sjal.
Jaså? Ojdå! Jag trodde de var lättknutna?!? Easy är ju så DYRA :roll:
*suckar*
Hur ska jag göra nu då?!
Användarens profilbild
Av diddeldi
kajsa kavat skrev:
Knyttet & K skrev:
*suckar*
Hur ska jag göra nu då?!
jag tycker absolut att didymos är lättknutna! jag har inte hört så många som tycker annat :roll: (fast didysarna är också ganska dyra iofs, men underbara :wink: )
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
diddeldi skrev:
kajsa kavat skrev:
Knyttet & K skrev:
*suckar*
Hur ska jag göra nu då?!
jag tycker absolut att didymos är lättknutna! jag har inte hört så många som tycker annat :roll: (fast didysarna är också ganska dyra iofs, men underbara :wink: )
Får kanske köpa en beg. didy av Emmahwk *hoppas*
Vad tror ni annars om en Gauze? De är ju så snygga! Kan man ha en sån som första vävda långsjal??
Användarens profilbild
Av zandrama
kajsa kavat skrev:
diddeldi skrev:
kajsa kavat skrev:
Knyttet & K skrev:
*suckar*
Hur ska jag göra nu då?!
Får kanske köpa en beg. didy av Emmahwk *hoppas*
Vad tror ni annars om en Gauze? De är ju så snygga! Kan man ha en sån som första vävda långsjal??
Kan man ha en EllaRoo som första vävda så kan man nog det med en Gauze också. 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?