Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Aelia skrev:Sino säger jag, vi älskar det, och min lillkille blir 7 månader på tisdag.Hur mycket väger han? Det blir inte tungt att bära i den?
Tiz skrev:Jag skulle nog satsa på en tunn Didymos (jaquardvävd) eller en Easycare.Har övertalat maken om att en beg. didy vore nåt för oss
Knyttet & K skrev:Jaså? Ojdå! Jag trodde de var lättknutna?!? Easy är ju så DYRA
Ska du ha en vävd sjal tycker jag du ska satsa på en Easycare. Den är tunn, stretchig och väldigt lättknuten. Jag tyckte inte den var svårare att knyta än trikåsjalen då tyget lägger sig perfekt på en gång. Man behöver inte dra lika mycket som med andra sjalar. Ska du ha en Didymos tycker jag att du ska satsa på en av de tunna (Jakob, Paul mfl). Jag har en Indio och den är min mest svårknutna sjal.
kajsa kavat skrev:jag tycker absolut att didymos är lättknutna! jag har inte hört så många som tycker annatKnyttet & K skrev:Jaså? Ojdå! Jag trodde de var lättknutna?!? Easy är ju så DYRA
Ska du ha en vävd sjal tycker jag du ska satsa på en Easycare. Den är tunn, stretchig och väldigt lättknuten. Jag tyckte inte den var svårare att knyta än trikåsjalen då tyget lägger sig perfekt på en gång. Man behöver inte dra lika mycket som med andra sjalar. Ska du ha en Didymos tycker jag att du ska satsa på en av de tunna (Jakob, Paul mfl). Jag har en Indio och den är min mest svårknutna sjal.![]()
*suckar*
Hur ska jag göra nu då?!
diddeldi skrev:Får kanske köpa en beg. didy av Emmahwk *hoppas*kajsa kavat skrev:jag tycker absolut att didymos är lättknutna! jag har inte hört så många som tycker annatKnyttet & K skrev:Jaså? Ojdå! Jag trodde de var lättknutna?!? Easy är ju så DYRA
Ska du ha en vävd sjal tycker jag du ska satsa på en Easycare. Den är tunn, stretchig och väldigt lättknuten. Jag tyckte inte den var svårare att knyta än trikåsjalen då tyget lägger sig perfekt på en gång. Man behöver inte dra lika mycket som med andra sjalar. Ska du ha en Didymos tycker jag att du ska satsa på en av de tunna (Jakob, Paul mfl). Jag har en Indio och den är min mest svårknutna sjal.![]()
*suckar*
Hur ska jag göra nu då?!(fast didysarna är också ganska dyra iofs, men underbara
)
kajsa kavat skrev:Kan man ha en EllaRoo som första vävda så kan man nog det med en Gauze också.diddeldi skrev:Får kanske köpa en beg. didy av Emmahwk *hoppas*kajsa kavat skrev:jag tycker absolut att didymos är lättknutna! jag har inte hört så många som tycker annatKnyttet & K skrev:Jaså? Ojdå! Jag trodde de var lättknutna?!? Easy är ju så DYRA
*suckar*
Hur ska jag göra nu då?!(fast didysarna är också ganska dyra iofs, men underbara
)
Vad tror ni annars om en Gauze? De är ju så snygga! Kan man ha en sån som första vävda långsjal??
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?