Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
nalimea skrev: Jag kommer inte gå runt med min bebis på magen, ryggen, höften, huvudet eller vilandes i mina händer när jag är hemma. Jag har inga som helst planer på att bära mitt barn efter att mitt barns ben bär honom/henne. Långa promenader - ja visst. Någon gång ibland - ja visst. Men som standard? Tveksamt.
rithelo skrev:![]()
![]()
Det här var jättekul!!![]()
Heja dig Nalimea
rithelo skrev:Såna här trådar är alltid skitkul!![]()
![]()
Det här var jättekul!!![]()
Heja dig Nalimea
nalimea skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och så vidare.
Bara noterade moggleifs "jag är sjalfantast"tråden och insåg att jag också var det och började tänka på det hela i tidernas begynnelse.
Människan kan förändras.![]()
Jag har just betalat en bärsele till min 2½åring.
Har förvisso en liten sjalsamling på "en av varje", en vävd lång, en ringsjal, en MT och en sele. Trikåsjalen är såld.
Jag är inte så kaxig längre.
esarina skrev:Vi skyller på det!Man får väl säga att du tog rådet att vara förälder till barnen du fick och inte de du planerade för helt enkelt.
nalimea skrev:Men det här är ju nästa barn! Det skrev du inget omnalimea skrev: Jag kommer inte gå runt med min bebis på magen, ryggen, höften, huvudet eller vilandes i mina händer när jag är hemma. Jag har inga som helst planer på att bära mitt barn efter att mitt barns ben bär honom/henne. Långa promenader - ja visst. Någon gång ibland - ja visst. Men som standard? Tveksamt.
Näe, för att.
Ptja.
Två månader är hon. Nu råkar hon bara sova dagens alla sömnpass på min rygg eller magen. Och 80% av dagens amningar gör hon i selen. Och hon börjar hänga med i ryggsäck även när hon är vaken numera. När jag är hemma. Som standard.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?